آفتاب

نماینده خلخال: منویات مقام معظم رهبری در مذاکرات دیده شود

نماینده خلخال: منویات مقام معظم رهبری در مذاکرات دیده شود

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی با حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، از آنها خواست که در مذاکرات خود به منویات رهبری توجه کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جلیل جعفری در نطق میان دستور خود با تبریک اعیاد شعبانیه، روز آزادی خرمشهر، روز پاسدار و روز جانباز گفت که مذاکرات باید به صورت جدی پیش برود البته با این قید که منویات مقام معظم رهبری در آن دیده شود که می‌شود.

وی ادامه داد: اینکه اعلام می‌شود طرف مقابل دبه در آورده نشان دهنده این است که کارها در لوزان مثبت بوده است.

این نماینده مجلس حمله عربستان به یمن را نیز محکوم کرد و در ادامه نطق خود به برخی از مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه‌اش پرداخت.

جعفری گفت: خلخال و کوثر جزو مناطق محروم هستند و همه وزرا باید توجه جدی برای رفع محرومیت‌های این منطقه داشته باشند.

وی از وزیر راه خواست که با حضور در این منطقه شاهد وضعیت اسفناک جاده‌ها باشد و در تکمیل راه‌آهن و تجهیز جاده‌های خلخال اقدام کند.

نماینده مردم خلخال در مجلس تاکید کرد: فصل کار جاده‌سازی در خلخال بسیار محدود است و متاسفانه کارها هنوز انجام نشده است.

جعفری از وزیر جهاد نیز درخواست کرد تا به این منطقه سفر کند و شاهد پروژه‌های آب و خاک آن باشد.

تکمیل و بهره‌وری سد گیوی در سال 94، آغاز عملیات شبکه آبیاری سد گیوی، تخصیص حقابه کوثر و خلخال از قزل‌اوزن، ایجاد کار و اشتغال، بازگشایی کارخانه سیمان خلخال، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و توجه به زیرساخت‌های گردشگری منطقه از دیگر درخواست‌های نماینده خلخال بود.

وی در پایان از دولت خواست به منویات رهبری در حل مشکلات فرهنگیان توجه جدی داشته باشند و طرح دو فوریتی افزایش حقوق فرهنگیان را تصویب کنند.

نماینده مردم خلخال در مجلس به وزیر دادگستری نیز تذکر داد که خلخال تبعیدگاه نیست و باید احداث ندامتگاه جدید را متوقف کنند.

انتهای پیام

کد N833562

وبگردی