آفتاب

اظهارات عضو شورای شهر مشهد در خصوص نمادهای شیطان‌پرستی کوهسنگی

اظهارات عضو شورای شهر مشهد در خصوص نمادهای شیطان‌پرستی کوهسنگی

رییس کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حدود 18 نماد شیطان‌پرستی در پارک کوهسنگی مشهد وجود داشت‌ که 90 درصد آن برطرف شده است و در حال حاضر دو یا سه مورد دیگر در این مکان وجود دارد.

علی‌اصغر لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار‌ خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، تصریح کرد: ‌این تعدادی که در حال حاضر وجود دارد نیز در دستور کار قرار گرفته اما گفته شده که این چند مورد به گونه‌‎ای ساخته شده که اصل سیستم معماری را زیر سوال می‌برد.

لطفی خاطرنشان کرد: از روزی که این نمادها شناسایی شد، به سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری و شهرداری منطقه هشت اعلام شد، تاحدودی نیز در این موضوع تعلل شد، اما با ورود مدیریت جدید این پارک 90 درصد این نمادها برطرف شد.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص وجود نمادهای شیطان‌پرستی در سایر پارک‌های مشهد، یادآور شد: در پارک‌های دیگر شهرداری به این گستردگی شاهد این نمادها نبوده‌ایم، اگر هم موردی وجود داشته، جزیی بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که در مشهد نمادهای دیگری نیز داریم که مرتبط با شیطان‌پرستی باشد، تصریح کرد: وجود این نمادها در شهر به کمیسیون امر به معروف شورای شهر ارتباطی ندارد، قطعا وجود دارد، اما اطلاع دقیقی از آن ندارم.

انتهای پیام

کد N833098

وبگردی