آفتاب
رسانه صهیونیستی:

وندی شرمن متعهد به حفظ منافع اسراییل در مذاکرات ۱+۵ با ایران است

وندی شرمن متعهد به حفظ منافع اسراییل در مذاکرات ۱+۵ با ایران است

یک روزنامه صهیونیستی نوشت، شرمن یهودی مدافع منافع اسراییل در مذاکرات هسته ای ۱+۵ با ایران بوده و تنها دغدغه او راضی نگه داشتن این رژیم بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، «وندی شرمن» یهودی مدافع منافع رژیم اسراییل در مذاکرات هسته ای ۱+۵ با ایران بوده و تنها دغدغه او راضی نگه داشتن این رژیم بوده است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست با تشکر از اقدامات «وندی شرمن» مذاکره کننده ارشد آمریکا و معاون وزیرامور خارجه این کشور، نام وی را در فهرست سالانه «۵۰ یهودی تأثیرگذار در جهان» قرار داد.

این روزنامه، شرمن را پیگیر منافع رژیم صهیونیستی در مذاکرات هسته ای برشمرد و در این باره نوشت: او نه تنها باید توافق بازدارنده ای با ایران را برای باراک اوباما محقق کند، بلکه باید ابعاد و زوایای آن را ازحیث تأمین منافع اسراییل نیز به افکار عمومی مردم در سراسر جهان نیز القاء نماید.

در بخش دیگری از این مطلب آمده است: احساسات عمیق شرمن در تلاش برای حفظ منافع اسراییل موجب التزام عملی اوباما به حمایت های بی دریغ از ما نیز شده است و لذا نقش وی در این خصوص برجسته و قابل تمجید است.

این روزنامه صهیونیستی مدعی شد: شرمن زنی باتجربه در مذاکرات هسته ای است و سابقه وی در گفتگو با کره شمالی در زمان دولت کلینتون مفید بوده است. موفقیت وی در مذاکره با ایران موجب ترغیب کره شمالی برای روی آوردن به مذاکرات هسته ای خواهد بود.

کد N832852

وبگردی