آفتاب

محکومیت انفجار در مسجد امام علی (ع) عربستان توسط انصارالله یمن

محکومیت انفجار در مسجد امام علی (ع) عربستان توسط انصارالله یمن

جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای انفجار تروریستی در مسجد شیعی امام علی (ع) در شهر القطیف عربستان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای وقوع انفجار انتحاری در مسجد شیعی امام علی (ع) در شهر قطیف عربستان را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه این جنبش آمده است: ما این حمله وحشیانه را به شدت محکوم می کنیم و معتقدیم که در راستای خفه کردن فریادهایی صورت گرفته است که خواهان تحقق عدالت، برابری و آزادی در عربستان سعودی هستند.

در این بیانیه همچنین تصریح شده است: برخی گروه های تکفیری و جنایتکار با هدف قرار دادن ملت عربستان قصد ایجاد نا امنی برای آنها را دارند.

انصارالله در ادامه بیانیه خود افزود: رژیم آل سعود با عقاید فرقه ای کثیف خود زمینه را برای چنین گروه های تکفیری و تروریستی برای جنایت هایشان هموار می سازد. این گروه ها برای طرف های خارجی فعالیت می کنند که هدف آنها ضربه زدن به ملت هاست. این گروه ها هیچ ارتباطی به اسلام و مسلمانان ندارند.

گفتنی است، این انفجار انتحاری بیش از ۱۴۰ شهید و زخمی برجای گذاشت و با محکومیت شدید کشورهای منطقه ای و بین المللی مواجه شد.

کد N832712

وبگردی