آفتاب

نمایشی با سه کارگردان/ نشست خبری «انگار در چشمان تو اسب می‌دود» برگزار شد

نمایشی با سه کارگردان/ نشست خبری «انگار در چشمان تو اسب می‌دود» برگزار شد

بهاره رهنما که قرار است به زودی در نمایش «انگار در چشمان تو اسب می‌دود» بازی کند، امروز به مکتب تهران رفت تا در یک نشست مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز ۲ خردادماه بهاره رهنما، سهراب حسینی نویسنده و طاها ذاکر کارگردان نمایش «انگار در چشمان تو اسب می‌دود» درباره این نشست سخن گفتند. 

سهراب حسینی درباره این نمایش گفت که ایده‌اش را از بهاره رهنما گرفته است. قصه‌ای درباره زنی که در انتظار مرد مورد علاقه‌اش است: « در این نمایش یک زن تنها و منتظر داریم که در صحنه حضور دارد و تصویر باقی بازیگران را روی پرده می‌بینیم یا صدای‌شان را می‌شنویم.»

او همچنین گفت که رهنما علاوه بر بازیگری به عنوان مشاور من در نگارش متن و زیر نظر داشتن جزئیات اجرا و کستینگ نقش بسیار مهمی ایفا کرده است. 

بهاره رهنما هم در این نشست خبری گفت که مدت‌ها ذهنش درگیر یک زن منتظر بوده است: «آرش خوشخو بعد از دیدن نمایش «دور همی زنان شکسپیر» به من پیشنهاد داد که بهتر است از فضای روابط عاشقانه و دعواهای زن و شوهری بیرون بیایم و توانایی‌ام را در حوزه دیگری امتحان کنم. با سهراب حسینی هم از طریق اشعارش آشنا بودم و از او خواستم که این نمایشنامه را بنویسم. طاها ذاکر هم از گرافیست‌های ماهر و جوان است و خوشحالم که او کارگردان این نمایش است.»

طاها ذاکر هم گفت که بهاره رهنما انرژی عجیبی نزدیک به ۱۲ اسب بخار دارد: «او در اختیارترین بازیگر ایرانی است و ما در این کار تعامل بسیار خوبی با هم داشتیم. در واقع این نمایش سه کارگردان دارد و هر کس در آن به توافق باری از کار را به دوش می‌کشد.» 

نمایش «انگار در چشمان تو اسب می‌دود» به کارگردانی طاها ذاکر از دوشنبه ۴ خردادماه ساعت ۲۰ در مکتب تهران به صحنه می‌رود و بعد از آن به مدت یک ماه در یک سالن نمایشی دیگر اجرا خود را ادامه می‌دهد.

۵۷۲۴۴

کد N832657

وبگردی