آفتاب

شکار پهپاد فرضی دشمن با شلیک توپ‌های 23 میلیمتری

شکار پهپاد فرضی دشمن با شلیک توپ‌های 23 میلیمتری

در مرحله دوم رزمایش بیت‌المقدس 27 در منطقه آران و بیدگل کاشان، پهپاد فرضی دشمن توسط گردان پدافندی گروه 840 موشکی نیروی زمینی ارتش مستقر در کاشان شکار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مرحله دوم رزمایش بیت المقدس 27 در منطقه آران و بیدگل کاشان، پهپاد فرضی دشمن توسط گردان پدافندی گروه 840 موشکی نیروی زمینی ارتش مستقر در کاشان،با شلیک توپ های 23 میلیمتری شکار شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه این رزمایش گفت: در این رزمایش تمامی تجهیزات و دستاوردهای صنعت دفاعی کشور که با دستان پر توان مهندسین مومن و جوان کشور طراحی و تولید شده است را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

وی همچنین گفت: به کشورهای دوست و همسایه می گوییم که با اتحاد و همدلی می توانیم هر نوع تهدید دشمنان را مورد رصد قرار دهیم تا اجازه ورود آنها را به منطقه ندهیم و با این اتحاد، امنیت و آرامش منطقه را برقرار خواهیم کرد.

امیر پوردستان به مردم غیور ایران اسلامی نیز گفت: فرزندان نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، در آمادگی کامل هستند، انگشت را بر ماشه سلاح های خود قرار داده اند و چنانچه دشمن قصد تعرض به خاک کشورمان را داشته باشد آن را در نطفه خفه خواهند کرد.

وی پیام رزمایش بیت المقدس 27 به کشورهای دوست و همسایه را صلح و امنیت خواند و گفت: شلیک های نیروی زمینی ارتش در این رزمایش با موفقیت کامل انجام شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: ظرفیت های نیروی زمینی ارتش ارتقا یافته و در این رزمایش ثابت کردیم که به اهداف از پیش تعیین شده رسیده‌ایم.

انتهای پیام

کد N832509

وبگردی