آفتاب

بیاتیان: بهترین تصمیم اتخاذ استراتژی وحدت بر گزینه های فعلی هیات رئیسه است

بیاتیان: بهترین تصمیم اتخاذ استراتژی وحدت بر گزینه های فعلی هیات رئیسه است

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: اتخاذ استراتژی وحدت بر سر گزینه های فعلی هیات رئیسه مجلس از سوی دو فراکسیون اصولگرا را در راستای همگرایی اصولگرایان در انتخابات آینده است.

به گزارش مهر، محمد بیاتیان با تاکید بر لزوم وحدت فراکسیون های اصولگرا در انتخابات هیات رئیسه مجلس گفت: در انتخابات ریاست جمهوری به دلیل عدم شکل گیری اجماع بین اصولگرایان نتوانستیم به پیروزی دست یابیم. در اردوگاه اصولگرایان نیز اگر در انتخابات ریاست جمهوری دوستان از الگوی آقای حداد پیروی می کردند شاید این وضعیت را نداشتیم.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه اد: در انتخابات هیات رئیسه مجلس نیز به دنبال این هستیم که هیچ کدام از فراکسیون ها فهرست جداگانه ندهند و به دنبال افراد جدید نباشند و وضعیت موجود حفظ شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان اتخاذ استراتژی وحدت بر وضعیت موجود از سوی اصولگرایان را در راستای انتقال این پیام به جامعه خواند که اصولگرایان وحدت را از الان برای انتخابات مجلس آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه امیدواریم مجلس دهم با گفتمان اصولگرایی برسر کار بیاید، اظهار داشت: وحدت اصولگرایان در انتخابات هیات رئیسه مجلس بیش از ۲۰ درصد بر جامعه تاثیر گذار است و اصولگرایان در انتخابات با امید بیشتری وارد شوند و انشالله مجلس دهمی با گفتمان اصولگرایان خواهیم داشت.

 انتخابات هیات رئیسه مجلس سه شنبه هفته جاری برگزار می شود. حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان در جلسه اخیر مجمع عمومی فراکسیون بر لزوم همگرایی فراکسیون های اصولگرایان و رهروان برای  این انتخابات تاکید کرد.

گفته می شود بین اعضای فراکسیون رهروان بر سر حفظ وضعیت موجود هیات رئیسه یا ورود افراد جدید اختلاف نظر وجود دارد و برخی اعضا گزینه های جدیدی را برای هیات رئیسه مجلس پیشنهاد می دهند.

29220

کد N832500

وبگردی