آفتاب

سجادی: انتخابات بسکتبال اصلا مهندسی شده نبود

سجادی: انتخابات بسکتبال اصلا مهندسی شده نبود

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان معتقد است هیچ گونه مهندسی در انتخابات وجود نداشته و همه کاندیداها باید به نظر تمامی اعضای مجمع احترام بگذارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نصرالله سجادی در حاشیه مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بسکتبال در جمع خبرنگاران، اظها‌ر کرد: انتخابات بسیار خوبی بود و تعداد کاندیداهای خوبی هم در این انتخابات حضور داشتند. هر شخصی نظرات و برنامه‌های خود را اعلام کرد و به نظرم باید به انتخاب محمود مشحون که انتخاب جمع بود احترام گذاشت.

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صحبت برخی از کاندیداها مبنی بر مهندسی شدن انتخابات، اظها‌ر کرد: من چیزی را ندیده‌ام و می توانید در مورد این موضوع از بقیه سوال کنید. هر نامزدی نظر خود را در جمع مطرح کرد و اعضا هم شنیدند. هر کسی با شناخت و عملکرد گذشته این افراد رای داد و باید بگویم که خانواده‌ بسکتبال همه اشخاص را به خوبی می شناسند و این انتخاب بر اساس شناخت بوده است نه چیز دیگر. همان طور که می دانید تمام رای ها مخفی است و کسی نمی‌داند که چه کسی به کدام نامزد رای داده است. این که من در انتخابات رای نیاورم و آن را زیر سوال ببرم درست نیست. ما باید به همه انتخاب ها احترام بگذاریم.

سجادی ا‌دا‌مه‌ داد: هیچ گونه مهندسی در انتخابات صورت نگرفته است و باید بپرسم که چه کسی این حرف را زده است. مجوز محمود مشحون همراه با آقای مهدوی در فدراسیون هندبال صادر شده است و این چنین نیست که به خاطر صدور مجوز یک شخص انتخابات را با تاخیر برگزار کنیم. ثبت‌نا‌م انجام شد و با طی مراحل قانونی انتخابات نیز برگزار شد. این که برخی از نامزدها در مورد دریافت بودجه صحبت می‌کرد‌ند باید بگویم که ما مشکل مالی نداریم،‌ بلکه کمبود منابع مالی داریم که آن هم در کل کشور وجود دارد و فقط در بسکتبال نیست.

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره اتفاقات لیگ برتر در شهر تبریز، خاطر‌ نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان در تبریز به رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل دستور رسیدگی به این موضوع را داد و رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل این هفته‌ باید نتیجه‌ رسیدگی های خود را اعلام کند.

او باره این که گفته می‌شود خلیلیان، رییس باشگاه سپاهان به شخصی برای قطع اینترنت و تلفن ورزشگاه تبریز پول داده است؟ تصریح کرد: این که یک نفر گفته من از آقای خلیلیان پول گرفته‌ام شایعه است و من درباره شایعه هیچ صحبتی نمی‌کنم.

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: تمام وظایف خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس بر عهده سازمان خصوصی سازی است و بارها این مطلب را گفته ایم که به وزارت ورزش و جوانان هیچ ربطی ندارد. ما به مانند خیلی از شرکتهای دیگر این دو باشگاه را در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار داده‌ایم و آنها بعد از طی مراحل اداری این کار را انجام خواهند داد. هنوز هم مشخص نیست که با خصوصی سازی تیم‌ها چه آینده ای پیدا می‌کنند و نباید در این باره قضاوت کنیم.

او درباره آغاز ثبت‌نا‌م از کاندیداهای فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی نیز، تصریح کرد: به زودی این ثبت‌نا‌م از کاندیداهای فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی آغاز و انتخابات پزشکی ورزشی نیز به زودی برگزار می‌شود.

سجادی در پایان درباره این که گفته می‌شود با کفاشیان درباره مسائل مالی جلسه‌ای داشته است ، گفت: من هیچ نشستی با کفاشیان نداشتم و تنها وزیر ورزش و جوانان در مورد اتفاقات تبریز نشستی را با او برگزار کرده است.

انتها‌ی‌ پیا‌م

کد N832399

وبگردی