آفتاب

نخستین مجمع عمومی شاخه جوانان و دانشجویان حاما برگزار شد

نخستین مجمع عمومی شاخه جوانان و دانشجویان حاما برگزار شد

نخستین مجمع عمومی شاخه جوانان و دانشجویان دانشجویان حزب اراده ملت ایران (حاما) برگزار و طی آن انتخابات شاخه جوانان و دانشجویان این حزب برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نخستین مجمع عمومی شاخه جوانان و دانشجویان حزب اراده ملت ایران (حاما) 31 اردیبهشت‌ماه با حضور سید معروف صمدی قائم‌مقام دبیرکل و همچنین تعدادی از اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیران استان‌ها در سالن اجتماعات دفتر مرکزی این حزب برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمد مسیبی، عضو ناظر هیات اجرایی و از فعالین سابق سازمان جوانان و دانشجویان حاما ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مجمع و یادآوری تأثیر گذاری جوانان حاما در دهه 70 و 80 ابراز امیدواری کرد که تداوم راه جوانان در دوره جدید توأم با موفقیت برای حزب باشد.

در ادامه پیام احمد حکیمی‌پور، دبیر کل حزب اراده ملت ایران به این جلسه قرائت گردید و پس‌ از آن مصطفی کرمی عضو شورای سیاست‌گذاری و رییس کمیته مباحث بنیادین به ایراد سخنرانی درباره روند تشکیل حزب و قواعد کار تشکیلاتی و تأثیرگذاری آن در متن جامعه پرداخت و همچنین به بازتعریف تفکر اصلاح‌طلبی و تأکید این گفتمان بر اصل آزادی اشاره کرد.

در بخش دیگری از این مراسم سید معروف صمدی قائم‌مقام دبیر کل به سخنرانی پرداخت.

وی به بررسی و نقد عملکرد دولت پرداخت و مهم‌ترین رکن مورد نقد دولت را در عرصه سیاست داخلی عنوان کرد و با اشاره به انتخابات آینده مجلس، مهم‌ترین رکن تائید صلاحیت افراد را در نظر داشتن منافع ملی دانست.

در پایان این مراسم متن میثاق‌نامه به‌صورت جمعی قرائت و پس‌ از آن نخستین دوره انتخابات شاخه جوانان و دانشجویان حزب اراده ملت ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پس از انجام انتخابات، اعضای شورای مرکزی و بازرسان مجمع عمومی شاخه جوانان و دانشجویان حزب اراده ملت ایران انتخاب شدند. طبق آیین‌نامه مصوب این شاخه، 15 عضو اصلی و 5 عضو علی‌البدل برای شورای مرکزی و دو بازرس اصلی و یک نفر علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

بر این اساس پس از برگزاری انتخابات، سید جلال‌الدین مطهری نژاد، محمدقاسمی،مهدی بکند،اکبر مقیمی، فرهود گلمرادی، حسین گوهری، رضا گنجخانلو، نرگس مهری، امین جباری، فاطمه قاسمی، مهران رئوف، محسن ابراهیمی، پیام فیض، سید احسان میرضیایی و مجید محمدی بعنوان اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند.

حمزه سایبان،سپهر سلطانی، هادی ولی یار،کامل رنجبر بعنوان اعضای علی‌البدل شورای مرکزی، محمد ولی‌لو و زهرا قاسمی بعنوان بازرسان اصلی و لیلا ملکی بعنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

سومین نشست شورای سیاست‌گذاری این حزب نیز روز گذشته با حضور 17 نفر از اعضای اصلی شورا از جمله دبیر کل،قائم‌مقام و سخنگوی حزب و نیز بازرسین و رئیس دفتر حقوقی حاما تشکیل شد.

انتهای پیام

کد N832146

وبگردی