آفتاب
محمدحسین صوفی در گفتگو با مهر:

فقدان مهران دوستی ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای رادیو است

فقدان مهران دوستی ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای رادیو است

معاون سابق صدا با برشمردن ویژگی‌های حرفه‌ای مهران دوستی، درگذشت او را ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای رادیو دانست.

محمدحسین صوفی معاون سابق صدای جمهوری اسلامی درباره درگذشت مهران دوستی صدای ماندگار رادیو به خبرنگار مهر گفت: زنده یاد مهران دوستی یکی از گویندگان بسیار برجسته، ممتاز، صاحب سبک و دارای صلاحیت‌های حرفه‌ای و رسانه‌ای بود. او عنصر متخصصی بود که خدای متعال صدای بسیار زیبا و دلنشین، جذاب و تاثیرگذاری به او داده بود و در عین حال در کارش بسیار متعهد و پایبند به اصول رسانه‌ای بود.

وی افزود: می‌توان گفت دوستی در دوران خودش یک عنصر منحصر به فرد بود. این ویژگی هم در داشتن یک سبک خاص بود و هم به صدای دلنشین و لحن زیبا و دانش و تخصص بالای او برمی‌گشت. وی همچنین رفتار سازمانی بسیار مناسب و با شایستگی داشت.

معاون سابق صدا تأکید کرد: زمانی که من در رادیو بودم دوستی به عنوان یکی از بهترین همکاران من به حساب می‌آمد و قبل از آن هم به لحاظ علاقه‌ای که به رادیو و صدای او داشتم برنامه‌هایش را تعقیب می‌کردم.

صوفی در پایان اعلام کرد: فقدان مهران دوستی ضایعه‌ای بسیار بزرگ است و قطعا در سال‌های آتی تأمین جانشین برای او بسیار سخت و دشوار است. یکی از ویژگی‌هایی که او داشت این بود که به تربیت هنرآموزان و شاگردان اقدام کرده بود اما فقدان او به شدت دردناک است و ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای رادیو به حساب می‌آید.

کد N831892

وبگردی