آفتاب
امام‌جمعه ایلام:

تیم مذاکره کننده در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه خواهد ایستاد

تیم مذاکره کننده در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه خواهد ایستاد

امام‌جمعه ایلام گفت: تیم مذاکره کننده، مجلس و همه‌ی مردم تحت فرمان رهبری در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه خواهد ایستاد و گوش به فرمان مقام معظم رهبری خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس در سال 1361 اظهار کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی رویدادهایی سرنوشت‌ساز پدید آمد که در به ثمر نشستن آرمان‌های بلند امام و شهیدان تاثیرگذار بود. عملیات بیت‌المقدس از جمله این رویدادها است.

وی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر یک ضرورت بود چون هنگامی که اشغال شد نظام سلطه و ارتجاع عرب، کمک‌های خود را به سوی رژیم بعثی سرازیر کردند. آزادسازی خرمشهر با همت رزمندگان اسلام و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی بازتاب سیاسی در جهان داشت و همه‌ی تحلیل‌گران نظامی، سوم خرداد را آغاز شکست عراق در جنگی که خود آغازگرش بود دانستند.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام، استقامت مردم، شجاعت رزمندگان و رهبری پیامبرگونه امام (ره) را از عوامل این پیروزی و بازگشت خرمشهر به عنوان نماد استقامت و بردباری به پیکره‌ی میهن اسلامی دانست و گفت: استقامت رمز پیروزی ایران اسلامی در برابر ابرقدرت‌ها و الگو شدن ایران برای کشورهایی مانند یمن است که در برابر رژیم صهیونیستی آمریکایی آل‌سعود مقاومت می‌کنند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: ایران تاثیرگذارترین کشور منطقه است و فرهنگ استقامت و ایثار را به کشورهایی مانند سوریه، لبنان و یمن داده است و دشمن در جریان مذاکرات تلاش می‌کند این استقامت را از ما بگیرد که نخواهد توانست و تیم مذاکره کننده هم بداند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

انتهای پیام

کد N831486

وبگردی