آفتاب
امام جمعه ارومیه:

اعضای تیم مذاکره کننده از منویات رهبری تبعیت کنند

اعضای تیم مذاکره کننده از منویات رهبری تبعیت کنند

امام جمعه ارومیه گفت: اعضای تیم مذاکره کننده باید از منویات رهبری تبعیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه گفت: باید اعضای تیم مذاکره کننده عزت و سربلندی ایران را حفظ کرده و در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا مقاومت کند.

وی به سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: ایشان با اشاره به «گفتمان نوین اسلامی» و «گفتمان جاهلیت» به‌عنوان ۲ گفتمان اصلی دنیای امروز، نزدیکی و آشتی این ۲ گفتمان را غیرممکن دانستند و با اشاره به زیاده‌خواهی‌های جدید در مذاکرات هسته‌ای از جمله درخواست برای بازرسی از مراکز نظامی و گفت‌وگو با دانشمندان ایرانی، تأکید کردند و گفتند این اجازه مطلقاً داده نخواهد شد و دشمنان بدانند ملت و مسؤولان ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌ها به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ایران از نظر آمادگی نظامی و تکنولوژی به قدری جایگاهش در دنیا رفیع است که مسئولین سیاسی امریکا اقرار می‌کنند دشمنان از جمله عربستان صعودی توان مقابله با ایران را ندارند.

وی افزود: باید قدر این قدرت و سربلندی را بدانیم و هیچ گاه فریب دشمنان را نخوریم.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری از نیروی‌های سپاه پاسداران هم از نظر کیفی و هم کمی راضی است اظهار کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که به مرحله قابل قبولی از توانایی‌ها و پیشرفت و بلوغ فکری و عملی رسیده است.

وی با بیان اینکه در دین اسلام سفارش زیادی به رعایت به نظافت و بهداشت شده است، تصریح کرد: رعایت نظافت، بهداشت فردی و اجتماعی و داشتن ظاهری آراسته در اسلام بسیار مورد توجه است. پیامبر اکرم و اهل بیت عصمت و طهارت بر پاکیزگی و داشتن ظاهری آراسته تاکید داشته و در آیات و روایات آمده که رسول خدا(ص) بیش از آن مقداری که برای خوراک خرج می‏‌کرد برای عطر پول می‏‌داده است.

امام جمعه ارومیه، فرارسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و افزود: امید است در این ماه با عبادت و بندگی موجبات رضایت باری تعالی را فراهم سازیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه شعبان ماه پیامبر اکرم است گفت: صدقه دادن، شب زنده داری، روزه و استغفار بهترین اعمال در ماه شعبان است.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به 3 شعبان سالروز ولادت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: بنا به فرموده امام رضوان الله، امام حسین (ع) با اهدای خون خود اسلام را زنده کرد و انتظار می‌رود پاسداران کشور با تبعیت از ایشان، دین و نظام را ضمانت کنند.

انتهای پیام

کد N831478

وبگردی