آفتاب
آیت الله مجتهد شبستری:

ملت ایران هرگز در برابر زیاده خواهی دشمنان کوتاه نمی‌آید

ملت ایران هرگز در برابر زیاده خواهی دشمنان کوتاه نمی‌آید

تبریز - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ملت ایران هرگز در برابر زیاده خواهی دشمنان کوتاه نمی‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلی اعظم این شهر با بیان اینکه دشمن بداند ملت بزرگ ایران هرگز در برابر زورگویی دشمنان کوتاه نمی آید، افزود: اگر نیاز باشد این ملت توانایی دادن پاسخ قاطع و محکم به زورگویی را دارد.

وی با اشاره به اینکه طبق برخی خبرها دشمن می خواهد جنگ‌ های نیابتی را به نزدیکی مرزهای جمهوری اسلامی ایران بکشاند، ادامه داد: اگر دشمنان چنین غلطی بکنند، ۸۰ هزار موشک آماده شلیک به تل ‌آویو و حیفا است.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه مردم و مسئولان ما اجازه هیچ گونه بازرسی از هیچ کدام از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته‌ ای را نمی ‌دهند، ابراز داشت: درخواست طرف مقابل در مذاکرات هسته ای برای بازرسی از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته ای کشورمان زیاده ‌خواهی‌ و کارشکنی‌ جدید است.

وی به حوادث یمن و منطقه نیز اشاره کرد و گفت: ما تداوم حملات ناجوانمرادنه و ظالمانه آل سعود به یمن را محکوم می کنیم و بدون شک و با لطف خدا، هم پیمانی شیخ های عرب با رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی در قالب هفدهمین سفر استانی دولت، اظهار داشت: سفرهای کابینه دولت و شخص رئیس جمهور به استان ها و هم صحبتی با مردم باعث تحقق شعار همدلی و همزبانی و گامی در راستای تقویت رابطه دولت و ملت است.

وی به اختصاص ۹ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۳۲ طرح ناتمام استان در این سفر اشاره کرد و گفت: در سفر هیئت دولت به استان عملیات اجرایی بزرگراه تبریز- بازرگان شروع شد و بودجه هایی به پروژه راه آهن تبریز- میانه و اتوبان سهند- تبریز اختصاص یافت.

کد N831435

وبگردی