آفتاب
نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی:

شهر کورائیم از بن بست خارج می‌شود

شهر کورائیم از بن بست خارج می‌شود

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با انجام پروژه راه‌سازی کورائیم به خلفلو، شهر کورائیم به جاده سرچم متصل شده و از بن بست خارج می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد در بازدید از پروژه‌های راه‌سازی و گازرسانی روستاهای شهرستان نیر استان اردبیل با بیان اینکه پروژه راه کورائیم به خلفلو طی روزهای آینده انجام می‌شود، افزود: با اتمام این پروژه شهر کورائیم به جاده سرچم متصل شده و از بن بست خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این پروژه سال گذشته مبلغ 500 میلیون تومان هزینه شده بود، تصریح کرد: در سالجاری نیز مبلغ یک میلیارد تومان برای اتمام این پروژه اختصاص داده شده است.

افضلی فرد با بیان اینکه آسفالت راه کورائیم به اردبیل به طول 35 کیلومتر در حال انجام است، خاطرنشان کرد: این پروژه نیز با اختصاص سه و نیم میلیارد تومان اعتبار، 20 کیلومتر قبلا انجام شده بود و 15 کیلومتر باقیمانده نیز طی یک هفته آینده به اتمام می‌رسد.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی پروژه گازرسانی روستای قله‌جوق نیز تا مهرماه سالجاری به اتمام می‌رسد، گفت: برای آب شرب این روستا نیز اعتبار اخصاص یافته است و بزودی عملیات آن اجرایی می شود.

وی از بهره برداری از پروژه گازرسانی روستای قاسم قشلاقی طی دهه فجر سالجاری خبر داد و افزود: فرمانداری شهرستان نیر با اختصاص مبلغ ده میلیون تومان پروژه آبرسانی این روستا را عملیاتی می کند.

افضلی فرد با بیان اینکه مردم روستای قاسم قشلاقی امسال از سه نعمت آب، گاز و راه برخوردار خواهند شد، تصریح کرد: از محل ماده 180 نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مبلغ 400 میلیون تومان برای انجام پروژه راه روستایی این روستا اختصاص داده ام.

انتهای پیام

کد N831432

وبگردی