آفتاب
آیت الله طبرسی:

جنایات آل سعود در یمن بدتر از بنی سفیان است

جنایات آل سعود در یمن بدتر از بنی سفیان است

ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن جنابات آل سعود در یمن گفت: جنایات آل سعود بدتر از آل ابی سفیان و بنی عباس است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورلله طبرسی در خطه های نماز جمعه ساری با اشاره به کشتار مردم بی پناه و مسلمان یمن توسط آل سعود گفت: بقیه کشور ها جز ایران نظاره گر جنایات آل سعود هستند.

وی با عنوان اینکه جنایات آل سعود بدتر از جنایات آل بی عباس و بنی سفیان است، اظهار داشت: وظیفه داریم هر جا مسلمین در خطر هستند، حامی آنان باشیم.

وی در بخشی از سخنانش با گرامیداشت اعیاد شعبانیه افزود: ماه شعبان با سه ولادت شروع شده و این ماه، ماه زیبایی هاست و جلوگاه خاصی دارد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ماه شعبان سراسر رحمت است به فرمان امام راحل برای تشکیل سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: سپاه نیروی مومن، ولایی و شجاع است و در هشت سال دفاع مقدس درخشیده است.

آیت الله طبرسی به فرمایش مقام معظم رهبری درباره سپاه که اگر سپاه نبود، کشور ایران نیز نبود، اشاره و از تلاش ها و حماسه آفرینی های سپاهیان قدردانی کرد.

وی در بخشی از سخنانش با گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر یادآور شد: خرمشهر را خدا آزاد کرد و باید حماسه سازی های این دوران به درستی به نسل نو منتقل شود.

امام جمعه ساری با تاکید بر احترام گذاشن به خانواده شهدا در جامعه و ادارات گفت: وضعیت ادارات مناسب نیست و باید تجدید نظر در این زمینه صورت گیرد.

کد N831386

وبگردی