آفتاب
حداد عادل در گفت‌وگو با ایسنا:

امیدواریم با درس گرفتن از تجربه‌های گذشته به وحدت بهتری برسیم

امیدواریم با درس گرفتن از تجربه‌های گذشته به وحدت بهتری برسیم

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه امیدواریم با درس گرفتن از تجربه‌های گذشته بتوانیم به یک وحدت بهتری برسیم گفت: از هم اکنون نمی‌توان ترکیب مجلس آینده را پیش بینی کرد چرا که شرایط متفاوت شده است.

غلامعلی حداد عادل در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در ارزیابی از شرایط سیاسی جامعه و جلسات گروه های اصولگرا با توجه به در پیش‌رو بودن انتخابات مجلس آینده اظهار کرد: ما همیشه وحدت را بهتر از تفرقه می‌دانیم و به دنبال وحدت در سطح کل کشور هستیم.

وی با بیان اینکه آرمان ما وحدت همه ملت است تاکید کرد: البته در مسائل اصولی هم خوشبختانه همه وحدت دارند و در بین اصولگرایان هم گرایش به این است که وحدت بیشتر شود و طبعا با نزدیک شدن به انتخابات نیاز به وحدت بیشتر احساس می‌شود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطر نشان کرد: البته از جانب اصلاح طلبان هم همین تلاش‌ها مشهود است و طبیعی به نظر می رسد که در بین اصولگرایان هم تلاش‌های مشابهی وجود دارد. هم در سطح مجلس و هم در بیرون مجلس کارهایی برای رسیدن به وحدت انجام می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: امیدواریم که با درس گرفتن از تجربه‌های گذشته بتوانیم به وحدت بهتری برسیم.

حداد عادل همچنین درباره ترکیب مجلس آینده اظهار کرد: نمی‌توان از هم‌اکنون پیش‌بینی کرد خصوصا در این دوره؛ زیرا در شرایط سیاسی و اجتماعی تا چهار سال پیش به قدری متفاوت شده که باید صبر کرد و دید نتیجه چه می‌شود.

انتهای پیام

کد N830853

وبگردی