آفتاب

پورمحمدی: دولت‌ با مردم صادق است/هیچ مسئولی حق ندارد به بهانه جلسه داشتن،مردم را معطل کند

پورمحمدی: دولت‌ با مردم صادق است/هیچ مسئولی حق ندارد به بهانه جلسه داشتن،مردم را معطل کند

ایسنا نوشت:

وزیر دادگستری، دولت یازدهم را دولتی صادق با مردم و صرفه‌جو دانست و گفت: علیرغم تحریم‌های ظالمانه و کاهش قیمت نفت تورم سال‌های گذشته مهار شده و دولت درصدد اجرای پروژه‌های مهم در کشور است.
 حجت‌الاسلام پورمحمدی در جلسه شورای اداری ملکان، کارگزاران نظام را حقوق‌بگیران مردم ذکر کرد و ضمن توصیه به حفظ حرمت و تکریم ارباب رجوع گفت: مردم به ما حقوق می‌دهند تا ما به آنها خدمت کنیم. وی با بیان این‌که «متاسفانه امروزه اخلاق خدمتگزاری در کشور تغییر یافته است» خاطرنشان کرد: هیچ مسئولی حق ندارد به بهانه برگزاری جلسه، مردم را در ادارات دولتی معطل کند چرا که جلسات در جهت خدمت به همین مردم تشکیل می‌شود.

وی، احیای دریاچه ارومیه را از جمله طرح‌های مورد توجه دولت ذکر و خاطرنشان کرد: در جریان سفر دو روزه هیات دولت بودجه ویژه‌ای به این امر مهم و حیاتی اختصاص می‌یابد. وی با بیان این‌که «در صورت خشک شدن دریاچه ارومیه ۱۰ استان کشور مستقیما با اثرات منفی آن روبرو خواهند شد» عنوان کرد: حتی در صورت نابودی این دریاچه برخی از شهرهای اطراف آن نیز غیر قابل سکونت خواهد بود و فاجعه زیست محیطی به‌وجود خواهد آمد. وی با بیان این‌که «در دولت یازدهم و به‌خصوص در جریان سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید همه مصوبات و قول‌های داده شده به مردم محقق شده است» افزود: مصوبات سفر استان آذربایجان شرقی نیز تا پایان سال ۹۵ محقق خواهند شد.

 

1717

 

کد N830797

وبگردی