آفتاب
نهاوندیان:

ایجاد اشتغال مورد توجه ویژه قرار گیرد

ایجاد اشتغال مورد توجه ویژه قرار گیرد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تاکید بر این‌که «ایجاد اشتغال باید در سیاست‌های عمومی کشور مورد توجه ویژه قرار گیرد» گفت: دولت یازدهم در همین راستا تلاش کرده است تا با حرکت اقتصاد به سمت خروج از رکود و آغاز فصل جدید رونق، این فضا را در کشور بهبود بخشد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد نهاوندیان شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری در استان آذربایجان شرقی، در گفت‌وگویی با خبرنگاران با اشاره به ۲۱ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۱۱ در تبریز اظهار کرد: موضوعات مرتبط با اشتغال در صدر درخواست های مردم آذربایجان شرقی قرار دارد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، با تاکید بر ضرورت توجه به امنیت سرمایه گذاری و اثر آن بر ایجاد اشتغال در کشور گفت: امنیت سرمایه گذاری داخلی و خارجی، می‌تواند به بهبود فضای اشتغال در جامعه بیانجامد.

وی افزود: ایجاد فضای مثبت اندیشی سرمایه گذاری یکی از راهکارهای دولت در رفع مشکل بیکاری است.

نهاوندیان همچنین از ادامه فعالیت سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباط ریاست جمهوری با مردم در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۲۰ خط تلفن آماده پاسخگویی به تلفن‌های مردم استان است و مردم یک ماه بعد از سفر رئیس جمهور به استان می‌توانند با ارائه کد ملی خود پیگیر وضعیت نامه و درخواستشان باشند.

وی اظهار کرد: دولت با توجه به امکانات و اولویت‌ها به پیشنهادات، انتقادات و درخواست‌های مردم پاسخ خواهد داد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری همچنین در خصوص بازدید خود از غرفه گروه‌های مردم نهاد در حاشیه این مرکز با تاکید بر ضرورت توجه به رشد و تعالی گروه‌های مردم نهاد افزود: خوشبختانه در استان‌ها شاهد رشد و توسعه روز افزون گروه‌های مردم نهاد هستیم که این امر می‌تواند در توسعه اجتماعی جامعه تاثیر مثبتی داشته باشد.

نهاوندیان افزود: دولت مشوق گروه‌های مردم نهاد است چرا که توسعه اینگونه فعالیت‌ها نشان از بلوغ اجتماعی جوامع دارد.

انتهای پیام

کد N830443

وبگردی