آفتاب
در حاشیه بازدید از خط تولید شیشه سهند تبریز

رئیس‌جمهور: تولیدات ایرانی باید قدرت رقابت با محصولات سایر کشورها را پیدا کند

رئیس‌جمهور: تولیدات ایرانی باید قدرت رقابت با محصولات سایر کشورها را پیدا کند

رئیس‌جمهور گفت: امروز حرکت کارآفرینان برای تولید و ایجاد رونق اقتصادی جهاد فی‌ سبیل‌الله محسوب می‌شود، زیرا کشور را خودکفا و ملت را بی‌نیاز کرده و باعث ایجاد اشتغال و عزت و عظمت ایران اسلامی می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حاشیه بازدید از خط تولید شیشه سهند تبریز با بیان این‌که «سیاست دولت حمایت از بخش خصوصی برای تولید بیشتر و توسعه کشور است» تصریح کرد: باید همه کارآفرینان را تشویق کنیم تا در صحنه تولید و سرمایه‌گذاری حضور یابند و برای پیشرفت و عظمت کشور تلاش کنند.

رئیس شورای عالی اقتصاد با قدردانی از کارآفرین تبریزی در راه‌اندازی این خط تولید، بر ادامه مسیر توسط سایر کارآفرینان تأکید و اظهار کرد: باید تلاش کنیم تولیدات کشور قدرت رقابت با محصولات سایر کشورهای دنیا را پیدا کند و این کارخانه که توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده امروز محصولاتی قابل رقابت از نظر قیمت و کیفیت با کشورهای پیشرفته دنیا تولید می‌کند.

شرکت تولید شیشه سهند بزرکترین خط تولید شیشه کشور با ظرفیت تولید سالانه ۲۲۰ هزار تن شیشه انواع خودرو، ساختمان، آیینه، ایمنی (سکوریت) و تضمینی است.

این پروژه با مشارکت بخش داخلی و خارجی و با سرمایه‌گذاری ریالی یکهزار و ۲۵۰ میلیارد و ارزی ۵۶ میلیون یورو طی ۲۹ ماه راه‌اندازی شده و زمینه اشتغال بیش از ۶۰۰ نفر را فراهم کرده است.

این شرکت نخستین تولید کننده نسل جدید شیشه‌ها در دنیاست که می‌تواند سهم بسزایی در جلوگیری از هدررفت انرژی ایفا کند.

رئیس‌جمهور، از نزدیک با کارکنان و مهندسان خط تولید گفت‌وگو و در خصوص مسایل مربوط به تولید این محصول گفت‌وگو کرد.

در این بازدید مهندس نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت رئیس‌جمهور را همراهی می‌کرد.

انتهای پیام

کد N830327

وبگردی