آفتاب

ده ها کشته و زخمی در حمله قبایل یمنی به نیروهای عربستان

ده ها کشته و زخمی در حمله قبایل یمنی به نیروهای عربستان

ده ها نفر از نظامیان عربستان در حمله نیروهای قبایل یمن به یک پایگاه نظامی، در منطقه مرزی علب کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد، نیروهای قبایلی یمن در واکنش به تداوم تجاوزات عربستان به این کشور، به منطقه ای مرزی در علب حمله و ده ها نفر از نظامی سعودی را کشته و زخمی کردند. همچنین نیروهای قبایلی چندین خودرو و ادوات نظامی عربستان را هدف قرار دادند.

در همین راستا ساکنان مناطق مرزی طخیه واقع در استان صعده، کمینی را برای یک کاروان نظامی عربستان ایجاد کردند که در نتیجه آن کاروان آتش گرفته و نظامیان آن کشته شدند. در عین حال ساکنان مناطق مرزی یک پایگاه نظامی واقع در مقابل منطقه الحصامه استان صعده را مورد هدف قرار دادند.

همچنین در سلسله حملات نیروهای یمن به نظامیان عربستان، گروهی از ساکنان مناطق مرزی توانستند به رغم پوشش هوایی توسط نیروهای عربستان، به یک پایگاه نظامی این کشور که با انواع سلاح حفاظت شده بود یورش برده و به سمت آن پیشروی کنند.

شبکه تلویزیونی المسیره عملیات یورش و هدف قرار دادن پایگاه نظامی عربستان با حملات توپخانه ای و موشک را پوشش داد که در آن سکوهای شلیک موشک و حملات توپخانه ای به سمت پایگاه های نظامی عربستان به نمایش درآمد. طبق این گزارش گروه هایی از قبایل یمن به این پایگاه وارد شده و توانستند تجهیزات نظامی آن را به غنیمت بگیرند.

کد N830164

وبگردی