آفتاب
توسط رئیس‌جمهور به صورت ویدئو کنفرانس

مجتمع آموزشی تحقیقاتی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی افتتاح شد

مجتمع آموزشی تحقیقاتی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی افتتاح شد

مجتمع آموزشی تحقیقاتی جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی، توسط رئیس‌جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در آئین افتتاح این مجتمع از طریق ویدئو کنفرانس اظهار کرد: به حول قوه الهی و با استعانت از ارواح طیبه امام راحل و امام سوم و چهارم و پرچمدار کربلا، بهره‌برداری از ساختمان آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی را آغاز می‌کنیم.

حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی نیز که در این مراسم حضور داشت، در سخنانی، جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی را دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی توصیف کرد و گفت: ما جهاد دانشگاهی این استان را به عنوان قطب فناوری انرژی‌های نو پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: کار در زمینه ژنتیک، سلول درمانی و درمان ناباروری در حوزه پزشکی از جمله فعالیت‌هایی است که برای جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی پیش‌بینی شده و بدون شک در این زمینه نیز توانمندی‌های فراوانی دارند.

طیبی با اشاره به افتتاح مجتمع جدید جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: این مجتمع می‌تواند ما را در دستیابی به بخشی از اهداف کمک کند.

رئیس جهاد دانشگاهی یادآور شد: این مجتمع در ساختمانی به وسعت 4500 مترمربع و با هزینه حدود 100 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین، رئیس جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، این ساختمان جدید را از پروژه‌های ماندگار این مجموعه دانست و گفت: اجرای این پروژه نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است.

نجف قراچورلو اظهار کرد: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیارد ریال و در مدت کمتر از یک سال احداث شده است. برای تجهیز این ساختمان 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که انتظار می‌رود مسئولان استانی و جهاد دانشگاهی مرکز ما را در این امر یاری کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر رفع نیازهای جاری، ضروری است از الان برای رفع نیازهای آینده نیز برنامه‌ریزی کنیم که با توجه به این مسأله و بر اساس برنامه بلندی که تدوین کرده‌ایم، این پروژه را احداث کردیم.

انتهای پیام

کد N830102

وبگردی