آفتاب
ائتلاف «۱۴ فوریه» بحرین مطرح کرد؛

استفاده نیروهای آل‌خلیفه از «تسلیحات ممنوعه» برای سرکوب مردم

استفاده نیروهای آل‌خلیفه از «تسلیحات ممنوعه» برای سرکوب مردم

ائتلاف «جوانان ۱۴ فوریه» بحرین در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدامات سرکوبگرانه رژیم‌ آل‌خلیفه، اعلام کرد که این رژیم از تسلیحات ممنوعه برای سرکوب تظاهرات مردمی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «صوت المنامه»، ائتلاف «جوانان ۱۴ فوریه» بحرین با صدور بیانیه ای اقدامات سرکوبگرانه نیروهای رژیم آل خلیفه علیه مردم این کشور را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه این ائتلاف آمده است: نظامیان رژیم آل خلیفه برای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز علیه این رژیم از تسلیحات ممنوعه استفاده می کنند.

در این بیانیه همچنین تصریح شده است: رژیم آل خلیفه نمی تواند با توسل به اقدامات وحشیانه نهضت مردمی در بحرین را در نطفه خفه کند؛ مردم بحرین تا زمان برپایی یک دولت دموکراتیک به مبارزات خود ادامه می دهند.

این ائتلاف همچنین با بیان اینکه رژیم آل خلیفه در تعامل با تظاهرات مسالمت آمیز مردم تمامی موازین و تعهدات بین المللی را زیر پا گذاشته است، تأکید کرد: بسیاری از تظاهرات کنندگان بحرینی هم اکنون به دلیل استفاده از تسلیحات ممنوعه علیه آنها در شرایط وخیم جسمانی به سر می برند.

گفتنی است، با وجود سرکوب تظاهرات مردم بحرین علیه رژیم آل خلیفه توسط نظامیان این رژیم، مردم همچنان به تظاهرات ضد دولتی خود در سراسر بحرین ادامه می دهند. منطقه «البلاد القدیم» زادگاه شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق از جمله مناطقی است که بیشترین تعداد تظاهرات در آنجا برگزار می شود.

کد N829844

وبگردی