آفتاب
نماینده سیرجان:

موضوع هسته‌ای دستاویز دشمنان برای تسلط بر منابع ایران است

موضوع هسته‌ای دستاویز دشمنان برای تسلط بر منابع ایران است

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: مسأله هسته‌ای دستاویزی است برای مقدمه سازی تسلط بر ایران و چنگ انداختن بر سرمایه‌های متنوع جمهوری اسلامی ایران است اما این یک خیال خام است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شهباز حسن‌پور طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مردم و مسئولین پشت سر رهبری ذره‌ای از حقوق خود کوتاه نمی‌آیند و تن به ذلت نمی‌دهند و بر حق مسلم خویس پافشاری می‌کنند و ذره‌ای خم به ابرو نمی‌آورند و تسلیم خواسته‌های مستکبران نخواهند شد.

وی افزود: مردم انقلابی و متدین مشت محکمی بر دهان آنان خواهد زد و دشمنان بدانند ما نمایندگان ملت ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده و پشتیبانی از دولت با چشمانی باز تمام موضع‌گیری‌ها و گفت‌وگوها را رصد می‌کنیم و در صیانت از حقوق ملت لحظه‌ای غفلت نمی‌کنیم.

نماینده مردم سیرجان تصریح کرد: همکاری و همدلی و اتحاد مثال زدنی بین مردم و مسئولین در رده‌های مختلف از شوراهای اسلامی شهر و روستا تا فرمانداران و بخشداران و مسئولین نظامی و امنیتی و نیروهای مسلح و تجار و کسبه، دانش‌آموزان، بازرگانان امین، دانشجویان و دانشمندان، رانندگان سیستم حمل و نقل عمومی، روستائیان، کشاورزان و همه و همه در منطقه سیرجان به بهترین شکل وجود دارد که می‌توان از آن به عنوان ابزاری کارآمد برای توسعه همه جانبه استفاده کرد و امیدوارم این روحیه استمرار یابد و دادستان محترم عده‌ای محدود و تفرقه افکن را شناسایی کند.

وی افزود: آنچه که گفته شد از زیبایی‌هایی است که توسط مردم منطقه خلق شده اما به این معنا نیست که مشکلی در منطقه وجود ندارد لذا از مسئولین می‌خواهم توجه ویژه‌ای را معطوف بحث اشتغال جوانان جویای کار داشته باشند. ضمن آنکه ممنوعیت از خام فروشی محصولات معدنی سیرجان و توجه به وضعیت معیشت مردم و کارگران و فرهنگیان که در شرایط دشواری زندگی می‌کنند خواسته مردم کشور و منطقه سیرجان است.

حسن‌پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مسأله کم‌آبی در استان کرمان، گفت: آنچه که نگرانی‌های مردم را در پی دارد مسأله بی‌آبی است که این موضوع متوجه وزیر نیرو و مسئولین وزرت جهاد کشاورزی است و از همین جا از وزرای مرتبط و همچنین وزیر بهداشت می‌خواهم ضمن سفر فوری به شهرستان‌های سیرجان و بردسیر نسبت به رفع مسائل و مشکلات و دغدغه‌های مردم توجه خاصی را داشته باشند.

انتهای پیام

کد N829707

وبگردی