آفتاب

عباس: در همه توافقنامه‌های فلسطین با اسرائیل تجدیدنظر می‌کنیم

عباس: در همه توافقنامه‌های فلسطین با اسرائیل تجدیدنظر می‌کنیم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از پایان سفرهای خارجی خود گفت: به زودی کلیه توافقنامه‌های دو جانبه فلسطین با تل‌آویو را بازنگری خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه عربستانی عکاظ، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در گفت‌وگویی مطبوعاتی بعد از بازگشت از دور سفرهای خارجی خود به تونس، ایتالیا و واتیکان گفت: به زودی گزینه‌های در دست و امتیازاتی را که امکان استفاده از آنها در مرحله بعدی وجود دارد، بررسی خواهد کرد تا طرح ملی فلسطین دستخوش اقدامات تندروی دولت بنیامین نتانیاهو که همواره سعی در مختل کردن روند مذاکرات و سازش دارند، نشود.

عباس با اشاره به اینکه به زودی در کلیه توافقنامه‌های دو جانبه فلسطین و تل‌آویو تجدیدنظر خواهد کرد، گفت: طرف مقابل همواره این توافق‌نامه‌ها از جمله توافق‌نامه امنیتی و توافق‌نامه گذرگاه‌ها را زیرپا می‌گذارد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از تماس‌هایی که جنبش حماس با رژیم صهیونیستی برقرار کرده و کانال ارتباطی اتیوپی میان دو طرف خبر داد و مدعی شد: پرونده‌ای شامل گزارش کاملی از روابط پنهان میان حماس و اسرائیلی‌ها در اختیار دارم.

انتهای پیام

کد N829695

وبگردی