آفتاب

100 مورد حمله نژادپرستانه به حامیان فلسطین در آمریکا

100 مورد حمله نژادپرستانه به حامیان فلسطین در آمریکا

"اداره امور مهاجران" سازمان آزادی بخش فلسطین از بالا رفتن موج حملات نژادپرستانه علیه فعالان حامی فلسطین در آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، اداره امور مهاجران در سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در بیانیه‌ای به نقل از مرکز حقوق قانونی آمریکا اعلام کرد که بیش از یکصد حمله لفظی علیه فعالان حامی فلسطین در آمریکا صورت گرفته که بیشتر آن در ارتباط با اتهام به تروریسم یا یهود ستیزی است.

در این بیانیه نسبت به افزایش حملات علیه حامیان فلسطین در تمامی مناطق آمریکا و دانشگاه‌ها در راستای در آمیختن انتقاد از سیاست‌های اسرائیلی و یهودی ستیزی و با هدف پایان دادن به درخواست‌ها برای حمایت از حقوق مردم فلسطین هشدار داده شده است.

در این بیانیه آ‌مده است که طی چهار ماه اول سال 2015 این دو مرکز درخواست قانونی کمک به برخی دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها را اجابت کردند که گفته‌اند تنها به دلیل انتقاد از سیاست‌های اسرائیل در معرض حملات لفظی قرار گرفته‌اند و به آنها برچسب حامی تروریسم زده شده است.

در این بیانیه ضمن اعلام اینکه 102 مورد شکایت از تجاوزات و اتهامات ارائه شده نسبت به پیامدهای وخیم‌ ترساندن مدافعان حقوق فلسطین هشدار داده شده است.

انتهای پیام

کد N829649

وبگردی