آفتاب
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز اعلام کرد

تشکیل فراکسیون حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در مجلس

تشکیل فراکسیون حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در مجلس

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز اظهار امیدواری کرد که با تشکیل فراکسیون حمایت از خانواده زندانیان نیازمند، بتوانیم امکاناتی را در اختیار این خانواده‌ها قرار دهیم.

محسن نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباه تشکیل فراکسیون حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال گذشته سه کارگروه فرهنگی اجتماعی و توانمند سازی، تامین منابع و اقتصاد و کارگروه امور بین الملل در انجمن حمایت از زندانیان تشکیل شد.

وی ادامه داد: کارگروه‌ها حکم اتاق فکر برای انجمن حمایت از زندانیان را دارند. در این کارگروه ها به این نتیجه رسیدیم که در مجلس شورای اسلامی فراکسیونی تحت عنوان حمایت از خانواده زندانیان نیازمند تشکیل شود؛ زیرا نمایندگان مجلس شواری اسلامی وکیل مردم هستند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز اظهار امیدواری کرد که با تشکیل این فراکسیون بتوانیم امکاناتی را برای خانواده های نیازمند زندانیان فراهم کنیم.

نصیری با بیان اینکه در سال 93 خدمات مختلفی شامل پرداخت هزینه تحصیلی، کمک هزینه مسکن، مشاوره قضایی و سبد کالا به خانواده‌های تحت پوشش ارائه شده است، اظهار کرد: در مجموع در سال 93، 14 میلیارد و 819 میلیون 266 هزار ریال خدمات حمایتی به خانواده‌های تحت پوشش ارائه شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز با بیان اینکه اکنون 32 هزار خانواده زندانی تحت پوشش کمیته امداد، 25 هزار خانواده تحت پوشش انجمن‌های سراسر کشور و 3 هزار خانواده تحت پوشش سایر ارگان‌های حمایت قرار دارند، گفت: در مجموع 60 هزار خانواده‌ نیازمند زندانیان در کشور تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی هستند.

انتهای پیام

کد N829545

وبگردی