آفتاب

طرح تبعیض آمیز رژیم صهیونیستی برای جداسازی اتوبوس‌های فلسطینیان

طرح تبعیض آمیز رژیم صهیونیستی برای جداسازی اتوبوس‌های فلسطینیان

براساس طرح جنجالی و تبعیض‌آمیز رژیم صهیونیستی، از این پس استفاده کارگران فلسطینی از اتوبوس‌های کارگران اسرائیلی ممنوع شده است و گروه‌های حقوق بشری به شکایت تهدید کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه فرانس 24، رژیم صهیونیستی از روز سه‌شنبه برنامه‌ای آزمایشی را زیر نظر موشه یعالون، وزیر جنگ این رژیم آغاز کرد که طبق آن اتوبوس فلسطینیان و اسرائیلی‌ها جدا می‌شود. طبق این برنامه جنجالی موسوم به سرویس رفت و برگشت «مخصوص فلسطینیان»، کارگران فلسطینی از تردد با خطوط اتوبوسرانی اسرائیلی‌ها برای رفت و برگشت به سرزمین‌های اشغالی منع می‌شوند. حال کارگران فلسطینی باید از اسرائیل به کرانه باختری از همان ایست‌های بازرسی‌ای عبور کنند که در ابتدای سفرشان گذشته‌اند و اجازه ندارند که از خطوط اتوبوسرانی اسرائیلی‌ها استفاده کنند.

سازمان‌های حقوق بشری قرار است علیه این مقررات در دادگاه عالی عدالت شکایت کنند.

براساس طرح جدید رژیم صهیونیستی، فلسطینی‌هایی که برای کار از طریق ایست‌های بازرسی ریحان، هالا، الیاهو و ایال وارد اسرائیل می‌شوند باید از همان ایست‌های بازرسی برای خروج اقدام کنند. این طرح آزمایشی احتمالا سه ماه اجرا می‌شود و پس از آن مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

کد N829535

وبگردی