آفتاب

شیخ الاسلام : رژیم صهیونیستی روز به روز کوچک‌تر می‌شود

شیخ الاسلام : رژیم صهیونیستی روز به روز کوچک‌تر می‌شود

یک کارشناس مسائل فلسطین گفت: شکی وجود ندارد که راه مقاومت راه پیروزی فلسطین و از بین رفتن ظلم و ستم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین شیخ الاسلام، مشاور امور بین‌الملل رییس مجلس عصر امروز (سه‌شنبه) در یکصد و یکمین جلسه موسسه پژوهشی و تحقیقاتی ندا با عنوان «من النکبة الی حریة فلسطین» گفت: فلسطین سمبل و رمز نهضت‌های آزادی‌بخش و آزادی ملت‌ها حتی برای ایران بود. حضرت امام خمینی (ره) پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیز اهتمام ویژه‌ای به مساله فلسطین داشتند.

او در ادامه با اشاره به اظهارات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی درباره فلسطین گفت:‌ اگر صبح روز 22 بهمن ماه سال 57 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید عصر همان روز سفارت اسراییل در ایران به تسخیر درآمد که این مساله نشان داد که جهت انقلاب به چه سمت است. مردم در آن زمان شعار امروز ایران و فردا فلسطین سر دادند.

شیخ الاسلام با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روز قدس گفت:‌ این مبارزه تا به امروز ادامه دارد که یک طرف آن رژیم صهیونیستی و آمریکا است و در طرف دیگر محور مقاومت قرار دارد. امروز این مبارزه در یمن متبلور شده است.

وی با اشاره به شعار رژیم صهیونیستی مبنی بر نیل تا فرات خاطرنشان کرد: دیگر شعار نیل تا فرات وجود ندارد. رژیم صهیونیستی روز به روز کوچک‌تر می‌شود و اکنون تنها تلاش می‌کند که سرزمین‌های کنونی و موجود خود را حفظ کند.

انتهای پیام

کد N828605

وبگردی