آفتاب
استاندار تهران:

رئیس جمهور بر فعالیت گسترده روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی تأکید دارند

رئیس جمهور بر فعالیت گسترده روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی تأکید دارند

استاندار تهران گفت: دولت یازدهم به دنبال این است که بین دستگاه‌های اجرایی و مردم ارتباطی سازنده،‌ مستقیم و باصداقت برقرار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدحسین هاشمی در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران با اشاره به این‌که دنیا از مرحله‌ی "های‌تک" به فراتکنولوژی قدم گذاشته است،‌ گفت: ما همچنان در ایران در مرحله "های‌تک" بسر می‌بریم و روزی خواهد رسید که تلفن همراه نقش اول را در تمامی شئونات زندگی ما خواهد داشت.

وی افزود: در دنیای فراتکنولوژی ذهن و فکر نقش اول را دارد نه تولیدات فیزیکی. در چنین دنیایی مرز مفهوم نداشته و این خبر در هر گوشه دنیا در همان لحظه در دسترس همگان قرار می‌گیرد. ما باید با دنیا همراه بوده و از این فضا استفاده کنیم تا بتوانیم صدای خود را به دنیا برسانیم.

استاندار تهران افزود: روابط عمومی‌ها در این بین نقش مهمی را بر عهده دارند. اکنون به راحتی با مراجعه به یک سایت می‌توان تمام اطلاعات کلی یک دستگاه را به دست آورد. روابط عمومی‌ها باید با کاربران خارج از کشور هم در ارتباط بوده و برای فعالیت باید هم دانش داشته باشند هم انگیزه.

هاشمی در ادامه با بیان این‌که مهمترین عامل موفقیت یک دستگاه اعتمادسازی است، گفت: روابط عمومی‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که اعتماد مردم را جلب کنند. در غیر این صورت مردم به دستگاه‌ها سوءظن پیدا می‌کنند. رئیس جمهور هم تأکید کرده‌اند که نباید چند نفر محدود زحمات دولت را منعکس کنند، بلکه روابط عمومی‌ها باید اطلاعات کلی و جامع دستگاه‌های خود را در اختیار مردم قرار دهند.

وی در پایان با بیان این‌که هنوز جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها آنقدرکه باید مورد توجه قرار نگرفته، گفت: ما باید نگاه ویژه‌ای به روابط عمومی‌ها داشته باشیم. ما تلاش کرده‌ایم که روابط عمومی‌ها را در قالب یک خانواده قرار داده و به وسیله یک مدیریت جدید فعالیت دستگاه‌ها را انعکاس دهیم.

انتهای پیام

کد N828270

وبگردی