آفتاب

"اظهارات نتانیاهو اعلام خط پایان راه حل تشکیل دو کشور است"

"اظهارات نتانیاهو اعلام خط پایان راه حل تشکیل دو کشور است"

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، تمامی عرب‌ها و فلسطینیانی که گمان می‌کنند می توان از طریق مذاکرات با دولت بنیامین نتانیاهو به توافق سازش دست یافت، در اشتباه هستند زیرا راه حل دو کشور به خط پایان رسیده و دیگر امیدی به آن نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، محمد هندی، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد که اظهارات نتانیاهو در خصوص سیطره رژیم صیونیستی بر قدس برای ابد سیلی محکمی به صورت تمامی کسانی بود که به مذاکرات سازش با چنین دولت تندروی دل خوش کرده‌اند.

بنیامین نتانیاهو اخیرا در شصت و هفتمین سالروز اشغال بخش شرقی قدس تصریح کرد که قدس در دوره نخست‌وزیری وی به طور کامل تحت سیطره این رژیم باقی خواهد ماند و تقسیم نخواهد شد. وی همچنین مدعی شد که قدس پایتخت ابدی یهودیان است و کس دیگری حقی در این شهر ندارد!

هندی تاکید کرد که مقاومت با فرهنگ، ادبیات و هنر فلسطینیان در هم آمیخته است و تنها راه آزادی فلسطین و پیروزی امت اسلام جهاد و مقاومت است. مذاکرات بی‌نتیجه سازش جز ویرانی و بدبختی چیزی دیگری در 20 سال گذشته برای فلسطینیان در پی نداشته است.

وی تاکید کرد که امت اسلامی و عربی امروز از هم گسیخته شده و با وجود چنین رهبرانی که به مذاکرات با دشمن صهیونیستی دل خوش کرده‌اند، نمی توان به جایی رسید.

این عضو برجسته جهاد اسلامی اظهار کرد: پیروزی با تانک و موشک و جنگنده محقق نمی شود و همان‌گونه که دیدیم رژیم صهیونیستی در عرض چند روز ارتش های عربی را که سراپا مسلح بودند، شکست داد زیرا نظام های عربی شکست خورده و ظالم بودند و روابط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی فاسدی داشتند.

هندی خواستار تقویت وحدت ملی فلسطینیان و برقراری عدل و داد در جامعه فلسطین شد و تاکید کرد که در این صورت است که می توان به پیروزی بر دشمن نیز امیدوار بود.

انتهای پیام

کد N827505

وبگردی