آفتاب
در جاده خاوران رخ داد

تصادف پژو با کامیونت جان زنی را گرفت

تصادف پژو با کامیونت جان زنی را گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ مادر یک خانواده در پی وقوع حادثه رانندگی در جاده خاوران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره این حادثه گفت: در ساعت 17:37 امروز یک مورد حادثه رانندگی در مسیر شرق به غرب جاده خاوران مقابل شهرک عباس آباد علاقه مند به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه به دنبال اعلام این حادثه بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 78 و گروه نجات 15 را به محل اعزام کرد، گفت: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه سواری پژو 206 در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیونت برخورد کرده و متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه موجب ایجاد ترافیک سنگین در محل شده بود گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به روان سازی ترافیک اقدام کرده و همزمان تیم‌های آتش نشانی عملیات نجات را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه این خودروی سواری 4 سرنشین داشت گفت: سه نفر از سرنشینان شامل مردی 41 ساله و دو دختر 15 و 17 ساله علی رغم آن‌که دچار آسیب دیدگی شده بودند خود را به بیرون از خودرو رسانده بودند اما مادر خانواده که زنی 35 ساله بود درون کابین محبوس شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان اقدام به قطع برق خودرو و ایمن سازی آن کردند گفت: همزمان عوامل آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص کابین خودرو را برش داده و زن 35 ساله را از درون کابین خارج کرده و به عوامل اورژانش تحویل دادند که در بررسی علائم حیاتی از سوی آنان مشخص شد این زن به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه برای سرنشین کامیونت اتفاقی رخ نداد افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و انتقال خودروها در ساعت 17:40 به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه پس از بررسی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

کد N827398

وبگردی