آفتاب

پربیننده های سیاسی2شنبه:عکس اینستاگرام ضرغامی/دولت تشویق به ناآرامی می کند؟/شایعه ای که هست

پربیننده های سیاسی2شنبه:عکس اینستاگرام ضرغامی/دولت تشویق به ناآرامی می کند؟/شایعه ای که هست

۸۰ تن از نمایندگان مجلس طرح سه‌فوریتی توقف مذاکرات هسته ای را با عنوان دفاع از عزت و اقتدار ملت ایران را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کردند که با مخالفت جدی علی لاریجانی مواجه شد.

با توجه به مخالفت اکثر نمایندگان و تاکید آنها بر این مسئله که طرح توقف مذاکرات هسته ای، هیج گاه در مجلس به تصویب نخواهد رسید باید دید که آینده این طرح به کجا خواهد انجامید. اینجــا راببینید.

 

عزت الله ضرغامی با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشت:"این عکس مربوط به بازدید کمسیون دفاعی مجلس از کارخانجات تولید راکت فجر می باشد.  خنده هم مربوط به مزاح منشوری(!) آقای سید هادی خامنه ای است. آقای الیاس نادران هم دیده می شوند؛ همیشه جدی و دنبال مچ گیری!" این عکس را اینجــا ببینید.

 

روزنامه رسالت نوشت: به جاي رفع مشکلات کارگران و معلمان، آن‌ها را به ناآرامي تشويق مي‌کنند، و اين ‏از عجايب است که دولت اصلاحات و دولت اعتدال، هر دو، بدون انجام تعهدات خود در قبال مردم، آن‌ها را به ناآرامي دعوت مي‌کردند و ‏مي‌کنند. اینجــا را ببینید.

 

نهاوندیان: تغییری در کابینه اتفاق نخواهد افتاد

نهاوندیان در پاسخ به احتمال تغییر در کابینه گفت:در این مورد هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است. بلکه آنچه که گفته شده در خصوص عملکرد وزراست که این اتفاق یک فرآیند طبیعی است که لازمه تدبیر و امید است. اما تغییرات مدیریتی در دستور کار نیست. اینجــا را ببینید.

 

همسر رئیس‌جمهور و همسر نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مشهد به دیدار خانواده شهیدان رفتند.در این دیدار همسر رئیس‌جمهور با تجلیل از مادران و همسران شهدا، تصریح کرد: این که کسی چند شهید داشته باشد، اجر زیادی دارد و مقام بالایی است که آدم چند نسبت با شهدا داشته باشد. اینجــا ببینید.

 

ترمیم کابینه ؛ خبری که "نیست"، شایعه ای که "هست" 

یک خبرنگار پروژه را کلید زد و هنوز رسانه‌ها پیگیر سوال او هستند. گویی پاسخ رئیس جمهور جامعه رسانه ای را قانع نکرد و خبرنگاران همچنان می خواهند ظریف در کابینه تکثیر شود. پرونده اخبار تغییر در کابینه را اینجــا ببینید.

 

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد که در اردیبهشت ماه امسال برگزار شده بود، صبح دوشنبه در این کنگره در شهر سنندج منتشر شد.

ایشان با اشاره به تجربه زیاد انگلیس در اختلاف‌افکنی مذهبی میان شیعه و سنی و بهره‌برداری از آن، به یک واقعه جاری یعنی طرح کنگره آمریکا در پوشش حمایت از اهل سنت عراق اشاره و این سوال را مطرح کردند: آیا آنها واقعاً علاقه‌ای به اهل سنت دارند؟
ایشان سپس افزودند: آنها ضد هر چیزی هستند که نشانی از اسلام دارد و برایشان نیز فرقی میان شیعه و سنی وجود ندارد، و مسائلی نظیر مذهب و قومیت برای آنها بهانه ای برای اختلاف‌اندازی است. اینجــا را ببینید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله صافی گلپایگانی، پیرو سوالات مکرر مومنین نسبت به کمک رسانی به مردم مظلوم و ستمدیده یمن، این مرجع تقلید فتوایی را صادر کرد. اینجــا را ببینید.

 

لاریجانی:روابط ما با اقلیم کردستان در هم تنیده است

بخشی از مشکلات بخش اقتصادی استان کردستان را از زبان فعالان بخش تولید این استان شنیدم،رویکرد کشور به صورتی است که بخش خصوصی درحوزه اقتصاد،فعال‌تر شود که البته درحال حاضر به دلایل مختلف این گونه نیست. اینجــا را ببینید.

 

سرلشکر فیروزآبادی:موفقیت نیروهای مسلح در تولید زبان نظامی فارسی استثنایی است

سرلشکر فیروزآبادی درمورد امور پژوهشی و انتشاراتی مربوط به واژه های نظامی گفت: با هدف توسعه و تعمیق فعالیت های واژه گزینی در نیروهای مسلح به موازات سایر فعالیت ها، تلاش های پژوهشی و علمی شامل گردآوری و تدوین و انتشار واژه های مصوب، تألیف فرهنگ های لغات تخصصی و طرح های تحقیقاتی متعدد صورت گرفته است. عمده این فعالیت ها توسط کارشناسان، محققات، استادان مجرب و سربازان نخبه انجام شده یا در حال انجام است. اینجــا را ببینید.

 

40 مقام بلند پایه دولت اعم از معاون اول، وزرا و معاونان رییس جمهوری به همراه معاونیان خود در هفته گذشته در 32 شهر از استان های مختلف کشور به عنوان صحنه عمل اعضای دولت تدبیر و امید حاضر شدند و به تمشیت و تسهیل امور مردم پرداختند. اقدامات صورت گرفته در این سفرها را اینجــا ببینید.

 

212 / 17

 

کد N827384

وبگردی