آفتاب
گودرزی مطرح کرد:

فروش اموال غیرمنقول در فدراسیون ها تصرف مال غیر است

فروش اموال غیرمنقول در فدراسیون ها تصرف مال غیر است

وزیر ورزش و جوانان ضمن تاکید بر اینکه فدراسیون‌ها برای فروش اموال غیر منقول خود با معاونت حقوقی هماهنگ باشند، گفت: هرگونه واگذاری در این زمینه تصرف مال غیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در نامه‌ای خطاب به رؤسا و سرپرستان فدراسیون‌های ورزشی به آنها در مورد مسائل حقوقی نکاتی را متذکر شد.

در متن این نامه خطاب به روسای فدراسیون‌ها چنین نوشته شده است:
به منظور حفظ و صیانت از املاک عمومی و توسعه و تعمیم زیرساخت های ورزشی، چنانچه فدراسیون‌ها قصد فروش اموال غیرمنقول خود از جمله زمین، آپارتمان، ‌ساختمان و ... که از محل درآمدهای فدراسیون خریداری کرده‌اند، را دارند باید قبل از هرگونه اقدام برای فروش املاک مورد نظر مراتب را به معاونت‌های حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌ها و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت متبوع اعلام کنند تا پس از بررسی های لازم با رعایت تشریفات قانونی و در چارچوب آئین‌نامه مالی معاملاتی فدراسیون‌ها مجوزهای لازم صادر شود.

بدیهی است هرگونه واگذاری مغایر با مفاد این بخشنامه در حکم تصرف غیرقانونی در وجوه و اموال عمومی تلقی شده و مطابق مقررات، اقدام قانونی لازم برای پیگیری موضوع به عمل خواهد آمد.

کد N827370

وبگردی