آفتاب

رقابت 14 قاری و 7 حافظ در سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن

رقابت 14 قاری و 7 حافظ در سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن

سومین روز از رقابت‌های سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، عصر امروز دوشنبه با تلاوت‌های 14 قاری و 7 حافظ پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رقابت‌های امروز با تلاوت استاد وحید وکیلی نفر اول سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم آغاز شد.

براساس این گزارش، امروز در رشته قرائت، الیاس البدر از کشور انگلستان، عبدالجلیل آمرول از فیلیپین، بلحسن بن محمد از تونس، میرعلی سینا علمی از استرالیا، آرمی رحیم از فرانسه، حسن دانش از جمهوری اسلامی ایران، ادم جلد حسن از چاد، حمیدرضا الطلوع از ایالات متحده آمریکا، فادی حیدر نعمی از برزیل، جعفر حسیبوان از اندونزی، عبدالمجید بن احمد بن محمد الحمدان از عربستان سعودی، محمد طاها از هندوستان، کامران کامل جانی از تاجیکستان و آدم حسن از کامرون به رقابت می‌پردازند.

همچنین در رشته حفظ آدم محمد آدم از چاد، مختار محمد محمود از نیجریه، آناس ایاز از پاکستان، محمد شوقی بن عبدالله از مالزی، حسن گمبو توم از کامرون، حسن ساموه از تایلند و عبدالباری از هندوستان در مرحله نیمه نهایی این رشته به رقابت می‌پردازند.

براساس این گزارش مدیحه سرایی گروه عروة الوثقی مشهد، تلاوت محمدمهدی بیگی به عنوان قاری نوجوان، کرسی اذانگاهی و تلاوت اذان توسط استاد محمدحسین سعیدیان از دیگر برنامه‌های روز سوم است.

سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران از روز جمعه 25 اردیبهشت ماه با حضور رئیس‌جمهور آغاز شده است و تا روز جمعه اول خردادماه ادامه خواهد داشت.

در این مسابقات که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود، 120 شرکت‌کننده از 75 کشور دنیا حضور دارند.

انتهای پیام

کد N827183

وبگردی