آفتاب
معاون استاندار فارس:

تغییر فرماندار به معنای ضعف اجرایی نیست

تغییر فرماندار به معنای ضعف اجرایی نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تغییر هر فرماندار به معنای ضعف اجرایی و مدیریتی محسوب نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، جوانشیر کدخداپور در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید جهرم توضیح داد: فرماندار سابق جهرم از فرماندهان تیپ یک استان است و وی در ستاد استانداری مشغول به فعالیت می‌شوند.

وی، انتخاب صحرائیان به عنوان فرماندار جدید را مصداق شعار دولت تدبیر و امید دانست و افزود: جابه‌جایی فرمانداران جهرم دال بر نقاط ضعف و قوت فردی نیست و اگر نیروی جدیدی کمتر از نیروی ماقبل خود انرژی بگذارد این عزل و نصب، بیهوده و عبث خواهد بود.

معاون استاندار فارس با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی رهبر انقلاب، بیان کرد: در مذاکرات هسته‌ای به شدت به همدلی و همزبانی نیازمندیم. حمایت رهبر معظم انقلاب از مذاکرات هسته‌ای از اشاعه هرگونه بحث عبث و بیهوده جلوگیری می‌کند.

کدخداپور با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی باید از حمایت کاندیدای خاصی خودداری کنند و متولیان امر نیز امانت‌دار مردم باشند. همچنین مهمترین کار فرمانداران، تشکیل هیئت اجرایی است که اعضای آن باید از همه اقشار جامعه بوده و نباید به‌ هیچ عنوان از کاندیدای خاصی حمایت کنند.

وی تاکید کرد: برای ما دولتی‌ها مهم نیست چه فردی به مجلس راه پیدا کند بلکه اجرای صحیح انتخابات دارای اهمیت است. اعتماد مردم سرمایه عظیمی است زیرا در صورتی که مردم با صندوق‌ها قهر کنند افرادی که رای حد نصاب را کسب می‌کنند مورد پذیرش مردم قرار نمی‌گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام، امام جمعه جهرم نیز با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید با هم همکاری و تعاون داشته باشید تا خوبی و تقوا در جامعه رشد کند. همچنین همه گرایش‌های سیاسی در این مسئله اتفاق نظر دارند که وضعیت جمهوری اسلامی و جهان اسلام در شرایط حساسی بوده و هدف دشمنان فلج کردن نظام است، بنابراین باید همه در یک خط، حرکت و دشمن را ناامید کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال یک سال حساس به‌لحاظ برگزاری انتخابات خواهد بود، لزوم توجه به برگزاری یک انتخابات موفق را یادآور شد.

دژکام بر لزوم اهتمام جدی مسئولان در رفع مشکلات مردم، گفت: تحقق این مهم جز با همراهی و همدلی امکان‌پذیر نیست.

محمدرضا رضایی‌کوچی، نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در سالی که سال همدلی و همزمانی دولت و ملت است مسئولین باید مطالبات مردم را پیگیری کنند.

وی، دلسردی مردم از نظام و انقلاب را یکی از اهداف تحریم‌ها، عنوان و اضافه کرد: اگر مسئولین به خواسته‌های مردم توجه نکنند نوعی تحریم داخلی محسوب می‌شود که پیامد آن از تحریم خارجی سخت‌تر است.

به گزارش ایسنا در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های یازده ماهه حجت‌الله رضایی، سرپرست فرمانداری جهرم، علی‌رضا صحرائیان به‌عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام

کد N826723

وبگردی