آفتاب
اسفندیاری در نشست بررسی پیامدهای حمله آل‌سعود به یمن:

رسانه‌های غربی -صهیونیستی حوادث یمن را وارونه نشان می‌دهند

رسانه‌های غربی -صهیونیستی حوادث یمن را وارونه نشان می‌دهند

معاون بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنایت‌های آل‌سعود در یمن، گفت: در چنین شرایطی رسانه‌های محور غربی ـ صهیونیستی حادثه را با عنوان سرکوب یک گروه شورشی و به صورت وارونه نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسفندیاری امروز در نشست تخصصی «بررسی آثار و پیامدهای حمله عربستان به یمن» در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: از فلسطین تا میانمار شاهد ظلم و اجحاف بر مسلمین هستیم، اما اگر در فلسطین اجحافی بر مسلمین می‌شود، به اسم اسلام تمام نمی‌شود، بلکه توسط آل‌یهود و صهیونیست‌ها انجام می‌شود و تکلیف روشن است.

وی افزود: حتی برخی گروه‌های یهودی در دنیا علیه صهیونیست‌ها اقدام می‌کنند و موضع می‌گیرند، اما در یمن این جنایت‌ها توسط کسانی انجام می‌شود که خود را خادم‌الحرمین می‌دانند.

معاون بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: در این میان رسانه‌های محور غربی و صهیونیستی، حادثه را به عنوان سرکوب یک گروه شورشی توسط مسلمانان و به صورت وارونه نشان می‌دهند؛ حتی شورای ناامنی سازمان ملل نیز در یک سکوت مرگبار قرار گرفته و به جای متجاوز، کسانی را که از خاک خودشان دفاع می‌کنند، تحریم می‌کند.

اسفندیاری ادامه داد: البته در نظام دوقطبی جهان و قانون جنگل چنین چیزی طبیعی است که چون خود را صاحب پول، قدرت و رسانه می‌دانند، این‌گونه با حق وتو نسبت به مردم اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز تفاوتی میان آل‌سعود و صهیونیست‌ها نیست و هر دو با حرکت در یک جهت مورد حمایت نهادهای بین‌المللی هستند، عنوان کرد: برای ترویج تفکر حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم و برای نشان دادن واقعیت‌ها، نیاز داریم که در داخل کار جدی‌تر انجام شود.

معاون بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به 53 روز کودک‌کشی و مظلوم‌کشی در یمن، خاطر نشان کرد: به گفته سید حسن نصرالله، آل‌سعود از صهیونیست‌ها نیز جلو افتاده‌اند چرا که حتی اماکن مقدس مردم یمن را هم مورد حمله قرار می‌دهند.

اسفندیاری گفت: وقتی آنها به گونه‌ای عمل می‌کنند که حتی انگلیس نیز اخیراً‌ به دنبال آموزش تروریست‌ها افتاده است، انتظار از دستگاه دیپلماسی ما این است که فعال‌تر و در تراز انقلاب اسلامی عمل کند.

وی خاطر نشان کرد: در این شرایط چنین انتظاری از رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و معاونان وزیر وجود دارد.

 

کد N826654

وبگردی