آفتاب

پایان رسیدگی به بخش سوم پرونده تعاونی مسکن اداره برق

پایان رسیدگی به بخش سوم پرونده تعاونی مسکن اداره برق

رییس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران گفت: رسیدگی به بخش سوم پرونده تعاونی مسکن اداره برق با برگزاری چهار جلسه پایان یافت.

سیامک مدیرخراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب افزود: بخش سوم پرونده تعاونی مسکن برق دارای 900 شاکی بود که هفته گذشته رسیدگی به بخش سوم این پرونده با برگزاری چهار جلسه رسیدگی پایان یافت.

وی درباره تعداد شاکیان این پرونده گفت: پرونده تعاونی مسکن اداره برق تاکنون دارای 12 هزار شاکی است، البته ممکن است باز هم افراد دیگری در دادسرا نسبت به این پرونده اعلام شکایت کنند.

قاضی رسیدگی کننده به پرونده تعاونی مسکن اداره برق تصریح کرد: تلاش می‌کنیم رای نهایی سه بخش از پرونده تعاونی مسکن اداره برق را توام با یکدیگر صادر کنیم.

مدیرخراسانی خاطرنشان کرد: زمان دقیقی برای اعلام‌نظر نهایی درباره رای این پرونده مطرح نیست.

به گزارش ایسنا، بخش اول پرونده تعاونی مسکن اداره برق حدود 5000 شاکی و بخش دوم این پرونده بیش از 4000 شاکی داشت.

اوایل مهرماه سال 92 رسیدگی به پرونده متهمان شرکت تعاونی مسکن اداره برق تهران در دادگاه کیفری به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی آغاز و حدود 25 جلسه رسیدگی برگزار شد. همچنین جلسات رسیدگی به بخش دوم پرونده تعانی مسکن اداره برق با برگزاری 8 جلسه به پایان رسید. بنا به گفته قاضی پرونده اغلب شکات خواهان مجازات متهمان و تحویل زمین‌های خود بودند.

پرونده شرکت تعاونی مسکن اداره برق درباره کلاهبرداری به بهانه واگذاری زمین در هشتگرد است. رسیدگی قضایی به پرونده شرکت تعاونی مسکن اداره برق تهران از سال 82 در دادسراهای مختلف آغاز شد و در این زمینه پرونده‌هایی در دادسراهای نواحی 6 و 12 مطرح شده بود که با توجه به کثرت و حجم شکات و مالباختگان کلیه پرونده‌ها تجمیع و پرونده به دادسرای ناحیه 6 ارجاع که پس از صدور قرار مجرمیت پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

انتهای پیام

کد N826582

وبگردی