آفتاب

بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از سازمان ملی استاندارد ایران

بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از سازمان ملی استاندارد ایران

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بخش‌های مختلف سازمان استاندارد ایران بازدید کردند و عملکرد این سازمان را با گزارشی که رییس آن داد مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

سید محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: اعضای کمیسیون از بخش‌های مختلف سازمان ملی استاندارد بازدید کردند. در این بازدید رییس کمیسیون در جمع مدیران و کارشناسان سازمان گفت که «پایمردی و ایستادگی شما در برابر متخلفان از قانون با هدف تولید با کیفیت محصولات ایرانی ضروری است».

وی افزود: رحمانی در این بازدید از حمایت جدی کمیسیون صنایع از عملکرد نظارتی سازمان ملی استاندارد سخن گفت. ایشان همچنین تاکید داشت در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه ارائه گزارشی جامع از ضعف‌ها، نارسایی‌ها و نیازهای سازمان ملی استاندارد به کمیسیون صنایع و معادن کمک شایانی به تدوین این برنامه در بخش استاندارد دارد.

وی ادامه داد:‌ رییس کمیسیون خواستار ارتقای کیفیت محصولات داخلی از طریق افزایش استانداردها در سازمان ملی استاندارد شد و تاکید کرد که افزایش کیفیت کالاهای داخلی یک وظیفه است که باید با اجرای درست قانون به آن دست یافت.

انتهای پیام

کد N825990

وبگردی