آفتاب
دبیرکل موتلفه اسلامی؛

همزیستی مسالمت‌آمیز با استکبار جهانی با مبانی امام(ره) نمی‌خواند

همزیستی مسالمت‌آمیز با استکبار جهانی با مبانی امام(ره) نمی‌خواند

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مبارزه استکبار جهانی با انقلاب اسلامی در ساحات سیاسی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و حتی نظامی گفت: همزیستی مسالمت‌آمیز با استکبار جهانی با مبانی امام (ره) نمی‌خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی،  محمد نبی حبیبی که درپایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت، افزود: عده‌ای از تعامل سازنده با جهان این را می‌فهمند که به سمت همزیستی مسالمت‌آمیز با کفر و استکبار جهانی برویم در حالی که کفر جهانی در حال مبارزه بی امان با اسلام و به ویژه ملت مسلمان ایران است.

حبیبی تصریح کرد: متأسفانه برخی باور ندارند که آمریکا دست از خصومت با ملت ایران برنداشته و ما هر روز با توطئه‌ای از سوی آمریکا و همپیمانان او در منطقه و جهان علیه موجودیت اسلام و انقلاب اسلامی روبرو هستیم.

وی افزود: یک لحظه غفلت از اهداف امام(ره) و رهبری ممکن است خسارات جبران‌ناپذیری به کشور وارد کند و عظمت و عزت ملت ما را در نگاه جهانیان مخدوش کند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: آمریکا و هم‌پیمانان او در منطقه در خشن‌ترین صورت ممکن دارند با اسلام مقابله می‌کنند و از زنده‌سوزی و سربریدن و ویرانی شهرها و کشتار مسلمانان درعراق، سوریه، لبنان، یمن و بحرین ابایی ندارند. اکنون ما در یکی از سیاه‌ترین روزهای تاریخ بسر می‌بریم جنایاتی که امروز در سرزمینهای اسلامی رخ می‌دهد بی سابقه است.

وی با اشاره به جنگ نیابتی عربستان در یمن افزود: ملت یمن را دارند قتل عام می‌کنند و اجازه نمی‌دهند حتی دیگر کشورها به آنها آب و دارو برسانند.

حبیبی همچنین با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: آنچه انسان از دور از لحن مقامات آمریکایی و برخی دولتهای اروپایی حس می‌کند این است که آنها مناقشه هسته‌ای را بهانه‌ای برای تداوم خصومت با ملت ایران طراحی کرده‌اند. در حالی که نه ملت‌ ما و نه ملتهای جهان اعتمادی به آمریکا و قدرتهای جهانی ندارند آنها مدام از اعتمادسازی سخن می‌گویند.

وی افزود: آنها از چه اعتمادی سخن می‌گویند؟ آنها قصد دارند وقتی می‌خواهند ما را نابود کنند ما هیچ ابزاری برای دفاع و مقاومت نداشته باشیم. آنها به پرونده هسته‌ای به مثابه خلع سلاح ما نگاه می‌کنند. به همین دلیل موضوع بازدید و بازرسی از مراکز نظامی را پیش می‌کشند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان عراقچی که ما همه گزینه‌ها را در مذاکرات روی میز داریم، بیان داشت: اگر دشمن عزت ، عظمت و هیبت ملت ایران را نادیده می‌خواهد بگیرد باید عطای مذاکره را به لقای آن بخشید و مردانه با آن وداع کرد. آنها تا کنون امتیازات زیادی گرفته‌اند بدون آنکه امتیازی بدهند و اندکی بر فشارها و تحریم‌ها عقب‌نشینی کنند. ما نیاز داریم یک باز طراحی جدید در مذاکرات داشته باشیم.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشست خفت‌باز برخی دولتهای عربی در کمپ دیوید اظهار داشت: برخی از دولتهای عربی روزگار خفت‌باری را پشت سرمی‌گذارند. آنها بجای پناه بردن به خدا وپیامبر(ص) و اتکاء به ملتهای خود به کفر پناه برده‌اند و حیات و عزت خود را در پشتیبانی آمریکا می‌دانند.

وی ادامه داد: آنها بجای همزیستی با ملت خود شکایت از ایران را پیش آمریکا برده‌اند تا واشنگتن دوام دیکتاتوریهای آنها را تضمین کند. این تأسف آورترین حالتی است که ممکن است اتفاق بیفتد.

حبیبی با اشاره به اینکه عربستان در تلاش است از پاکستان بمب اتمی بخرد گفت: عربستان حال غنی‌سازی اورانیوم را ندارند آنها عادت به پخته‌خوری دارند اشتهای آنها هم زیاد است دنیا باید فکری برای بدمستی‌های آنها بکند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: عربستان منطقه را به آتش کشانده است و اشتهای سیری‌ناپذیر حکام ریاض اکنون در پی دستیابی به سلاح اتمی است. آنها همانند رژیم اشغالگر قدس بدشان نمی‌آید برای خوابیدن راحت سر بر متکای کلاهکهای هسته‌ای بگذارند؟

حبیبی با اشاره به سالروز نکبت روز آغاز آوارگی اعراب گفت: اعراب کی می‌خواهند از آوارگی نجات یابند و عزت و شوکتی که پیامبر اسلام(ص) برای آنها ارمغان‌آورده را پاس بدارند. سعودیها کی می‌خواهند از مسلمان‌کشی و عرب‌کشی دست بردارند.

وی افزود: کمپ دیوید برای اعراب آب نداشت اما برای آمریکاییها نان داشت. این جماعت از این پس هر چه دارند باید بدهند اسلحه بخرند تا بتوانند با توهم ایران هراسی مبارزه کنند. این یک نکبت جدید است.

حبیبی اظهار داشت: غرب فعلاً به دلارهای بادآورده شیوخ نفتی چشم دوخته و نقض حقوق بشر را نمی‌بینند و نمی‌خواهند هم ببینند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به اینکه برخی مقامات دولتی در دامن زدن به اعتراضات و نیز به رسمیت شناختن «حق اعتراض» مطالبی گفته‌اند اظهار داشت: اگر اعتراض وارد است باید دولت به آن توجه کند و پاسخگو باشد. اما اگر اعتراض وارد نیست تشویق به اعتراض نوعی خودزنی است دولت باید از این کار پرهیز کند.

کد N825517

وبگردی