آفتاب
خجسته:

بیمه خبرنگاران تعیین تکلیف شود

بیمه خبرنگاران تعیین تکلیف شود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تأسیس سازمان نظام ارتباطات برای روابط عمومی کشور را مطرح کرد و از وزیر ارشاد خواست تا وضعیت بیمه خبرنگاران تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر خجسته در تذکر شفاهی خود عنوان کرد: بلاتکلیفی وضعیت بیمه باعث ناراحتی و التهاب اصحاب رسانه شده، خبرنگاران را از بلاتکلیفی بیرون بیاورید و آرامش را به اصحاب رسانه برگردانید چرا که آنها سرمایه‌های نظام هستند.

نماینده مردم همدان با اشاره به خشکسالی سال گذشته و سرمازدگی امسال مزارع و باغات همدان که خسارت 427 میلیارد تومانی به این استان وارد کرده و 12 هزار تن از محصولات کشاورزان را از بین برده خواستار رسیدگی به وضعیت کشاورزان و جبران خسارت آنان شد.

او همچنین از وزیر راه به علت عدم تکمیل راه‌آهن غرب انتقاد کرد و گفت: 20 سال است که بحث راه‌آهن تهران-همدان در دستور کار قرار گرفته و زیرساخت‌های آن نیز فراهم شده است. بنا بود امسال 30 هزار قطع ریل خریداری شود. اما اکنون که دو ماه از سال می‌گذرد نه ریلی آمده و نه کاری انجام شده.

خجسته تأکید کرد: نمایندگان غرب کشور از این موضوع ناراحتند و اگر قصوری شود سوال و استیضاح وزیر راه را در دستور کار قرار خواهند داد.

او افزود: امیدوارم در سال 94 ریل‌گذاری انجام و وضعیت راه‌آهن غرب تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام

کد N825472

وبگردی