آفتاب

کاشفی: وزارت کشور با برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب موافقت کرد

کاشفی: وزارت کشور با برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب موافقت کرد

رئیس خانه احزاب در دور پنجم از موافقت وزارت کشور با برگزاری ششمین مجمع عمومی خانه احزاب خبر داد و گفت: این مجمع در تاریخ 31 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

حسین کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: پس از تحویل اسناد و مدارک خانه احزاب در ماه‌های پایانی سال گذشته که متأسفانه توسط دولت دهم بدون هیچ دلیل و منطق حقوقی و اداری ضبط شده بود، شورای مرکزی در جلسه دی‌ماه 1393 تصمیم به برگزاری مجمع عمومی جهت انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسان گرفت و در این باره کمیته‌ای را انتخاب و نامه‌هایی را نیز به مسئولان وزارت کشور ارسال کرد.

وی افزود: همزمان مطلع شدیم تعدادی از اعضای محترم خانه احزاب نیز تقاضای برگزاری مجمع عمومی را داشته‌اند. بنابراین با هماهنگی صورت گرفته طی جلسه‌ای با معاون محترم سیاسی وزارت کشور و همچنین مذاکرات انجام شده با متقاضیان برگزاری مجمع مقرر شد تا به منظور همدلی و تعامل با یکدیگر و تقویت فرهنگ تحزب و فعالیت‌های حزبی مجمع عمومی خانه احزاب برگزار شود.

کاشفی گفت: بنابراین ششمین مجمع خانه عمومی احزاب در تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد وزیر کشور و معاون سیاسی وزیر کشور در این جلسه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

کد N825356

وبگردی