آفتاب
نماینده کرمانشاه:

دلسوزان انقلاب خواهان وحدت هستند

دلسوزان انقلاب خواهان وحدت هستند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت که امروز ایران اسلامی بیش از همیشه نیازمند وحدت است و دلسوزان انقلاب که در کوران دشمنی‌ها به این واقعیت پی برده‌اند اکنون خواهان وحدت هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدسعید حیدری طیب در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس، تأکید کرد: امروز دشمن که بیش از همه از وحدت نظر دولت و ملت ایران دچار ناکامی شده برای شکستن این امت واحده تلاش می‌کند.

او به مذاکرات نیز اشاره کرد و گفت: این افتخار بزرگی است که جمهوری اسلامی ایران از موضع قدرت، قدرت‌های بزرگ دنیا را پشت میز مذاکره نشانده و دنیا منطق دیپلماتیک کشورمان را باور کرده است.

این نماینده مجلس تأکید کرد: تداوم اصرار بر دیپلماسی هوشمندانه، آخرین میخ‌ها را بر تابوت راهبرد ایران هراسی وارد خواهد کرد. پس ضروری است با تداوم وحدت نظر، سیاست خارجی خویش را پیش ببریم.

نماینده مردم کرمانشاه خاطرنشان کرد: خشم و نگرانی صهیونیست‌ها و مرتجعان عرب و جنگ‌طلبان غرب حاکی از پیشبرد جمهوری اسلامی در سیاست خارجی خود است.

حیدری طیب افزود: تا زمانی که تیم سیاست خارجی دولت خطوط قرمز منافع ملی کشور را رعایت کند حمایت از آنها نظر قاطبه نمایندگان مجلس است، در این میان جلوگیری از هر گونه دست اندازی به مراکز نظامی خط قرمز غیرقابل مدارا و مذاکره کشورمان است.

نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به سفر رئیس مجلس به این استان بر ضرورت سفر هیأت دولت به استان کرمانشاه تأکید کرد و گفت: با حضور رئیس جمهور خون تازه‌ای در رگ‌های استان جریان خواهد یافت.

او گفت: استان کرمانشاه در زمره بیکارترین استان‌های کشور است و علت آن فضای مدیریت کلان کشور است. به رغم شرایط استان از لحاظ اقلیمی، سیاسی و مرزی هنوز این نعمت‌ها جهت استفاده مردم و به خصوص جوانان به کار گرفته نشده است.

حیدری طیب با اشاره به وضعیت فرهنگیان نیز اظهار کرد: آموزش و پرورش اولین خاکریز فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی است. از این رو حمایت مالی، معنوی و اجتماعی از این وزارتخانه باید در اولویت برنامه دولت قرار گیرد و شأنیت فرهنگیان و جایگاه آنان بازیابی شود.

او در پایان از مسئولین خواست با توجه به زحمات زیاد اهل حق قبل و بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس عنایت ویژه‌ای به آنها داشته باشند و کرامت انسانی و شهروندی آنها را رعایت کنند.

انتهای پیام

کد N825286

وبگردی