آفتاب

پزشکیان در صفحه اینستاگرامش داور را مقصر حوادث بازی تراکتور و نفت دانست

پزشکیان در صفحه اینستاگرامش داور را مقصر حوادث بازی تراکتور و نفت دانست

نماینده مردم تبریز در مجلس در صفحه اینستاگرامش عکس‌هایی از حاشیه‌های بازی تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و نفت تهران را منتشر کرد و تیتر «اتفاقات تلخ تبریز؛ مقصر کیست؟» را روی آن قرار داد.

به گزارش خبرآنلاین، مسعود پزشکیان در ذیل عکس‌ها متنی نوشته و طی آن به اشتباهات داوری در این بازی اعتراض کرده است. او تاکید کرده که نمایندگان مجلس موضوع را از طریق وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پیگیری خواهند کرد.

پزشکیان از مدیریت ارشد استان آذربایجان شرقی نیز خواسته که پیگیر موضوع باشد. او همچنین ارتباطی بین سفر استانی رئیس‌جمهور به تبریز در همین هفته و بازی یادشده برقرار کرده و گفته است که این نزدیکی زمانی می‌تواند هم مثبت و هم منفی باشد.

متن کامل نوشته نماینده مردم تبریز در مجلس در صفحه اینستاگرامش به این شرح است:

اگر اشتباهات داوری وجود نداشت، اتفاقات بعد از آن هم به وجود نمی‌آمد.

در چنین بازی حساسی انتظار می‌رود افراد معقول‌تری برای داوری انتخاب شوند چراکه داور یک بازی با در نظر گرفتن کلیه جوانب امر باید از تنش بکاهد ولی ما شاهد بودیم که داور در اخراج آندرانیک تیموریان می‌توانست کمی اغماض کند اما اینگونه نبود.

در دقیقه هفتاد تراکتور بازی را در سه بر یک در دست داشت و با رفتار غیرمنصفانه داور تیموریان اخراج شد، در صورتی که داور می‌توانست بدون غرض‌ورزی از دادن کارت قرمز به وی امتناع کند.

حتی در خصوص احتمال پنالتی هجده قدم نیز داور بدون توجه عبور کرد و این رفتار وی جای  سوال دارد.

هیچیک از ما قضایای ورود تیم تراکتورسازی به لیگ برتر را از یاد نبرده‌ایم و حتی داور بازی دیروز در بازی‌های قبلی نیز همچون بازی با سپاهان به نفع آن تیم سوت زد و داوری ناصحیحی داشت و این جای سوال دارد.

رسیدن خبر قهرمانی موجب شد تا تیم حالت تدافعی به خود بگیرد و لزومی برای حمله نبیند و این موضوع به جد مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

مدیریت این بازی، امنیت داخلی و روند حاکم بر آن جای سوال و بحث دارد و مدیریت ارشد استان باید پیگیر موضوع باشند.

ما نمایندگان هم اهتمام جدی داریم تا با نوشتن نامه‌ای به وز ارت ورزش و جوانان و فدراسیون موضوع را پیگیری کنیم و آنان باید پاسخگو باشند.

دروغ گفتن به مردم قابل پذیرش نیست، اگر به مردم دروغ گفته شود حتی بعد از آن حرف راست نیز به آنان گفته شود آنها باور نخواهند کرد و این قضیه را تشدید می‌کند.

تاثیرات بازی با نفت با توجه به حضور دکتر روحانی طی هفته جاری در استان هم می‌تواند مثبت و هم منفی باشد و مدیران استانی می‌توانند با تدبیر و درایت درخواست پیگیری موضوع را از دولت و وزارت ورزش و جوانان داشته باشند.

29213

 

کد N824940

وبگردی