آفتاب
بانک در همایش حزب اعتدال و توسعه در یزد:

حضور پرشور مردم در انتخابات آتی، تحجر و افراط‌ گرایی را نفی می‌کند

حضور پرشور مردم در انتخابات آتی، تحجر و افراط‌ گرایی را نفی می‌کند

همایش منطقه‌ای حزب اعتدال و توسعه با حضور جمعی از مسئولین این حزب برگزارشد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مرتضی بانک، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با حضور در همایش منطقه‌ای حزب اعتدال و توسعه در یزد اظهارکرد: حضور پرشور مردم در انتخابات آتی، تحجر و افراط‌ گرایی را نفی می‌کند.

وی گفت: دولت تلاش می‌کند تا همه نیروهای اجتماعی با امنیت خاطر در انتخابات آتی حضور پیدا کنند.

بانک با اشاره به دغدغه‌هایی که در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی وجود دارد، گفت: موضوعات متنوعی نیازمند رسیدگی هستند و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت؛ دولت اولویت‌های مختلف را درک می‌کند و بر اساس آن حرکت می‌کند. اعتدال به معنای انزوا نیست، بلکه به معنای تدبیر در تصمیم گیری و قاطعیت در اجراست.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه همچنین گفت: تنها راه صیانت از افکار، ایده‌ها و جریان اصیل و فعالیت‌های اجتماعی، ایجاد بستر خوب و تشکل‌های سیاسی است و لازمه ایجاد این حرکات، وجود حمایت قانونی، آزادی مناسب و قانونمند در جامعه است و یکی از برنامه‌های دولت در این باره، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت هاست.

وی با بیان اینکه حرکت سیاسی، یک حرکت مستمر و پایدار است و یاس در آن وجود ندارد، گفت: یک جریان سیاسی در عین حال که پیروز است، می‌تواند شکست بخورد و باید به این نکته توجه کند، مردم طعم ۸ سال گذشته را چشیده‌اند و اگر حضور مردم باشد، بازگشت به قبل نخواهیم داشت.

در ادامه این همایش فاطمه هاشمی نیز اظهار کرد: باید دانست احزاب از پایین به بالا هستند و بدنه احزاب می‌بایست به واسطه ارتباط با مردم، مسائل و نظرات خود را به مسئولان ارشد حزب منتقل کنند.

وی، توجه به فعالیت‌های حزبی را ضروری خواند وتصریح کرد: اگر فعالیت حزبی را در روستا‌ها توسعه دهیم، هیچ دولتی، حتی اگر با کار حزبی مخالف باشد، نمی‌تواند فعالیت‌های اجتماعی را محدود کند.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در پایان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی بر اساس دو رکن جمهوریت و اسلامیت شکل گرفته، تاکید اصلی امام بر مردم بود و استراتژی امام(ره) بر آگاهی مردم استوار بود.

انتهای پیام

کد N824541

وبگردی