آفتاب

افزایش ساخت مساجد در تهران

افزایش ساخت مساجد در تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، مهمترین ماموریت پیش روی شهرداری تهران را توسعه محتوای فرهنگی در شهر تهران خواند و گفت: به دنبال تحقق این مهم در سال جاری هستیم.

به گزارش سرویس «شهری» ایسنا، حجت الاسلام میثم امرودی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهر تهران، توسعه ازدو نگاه کالبدی و محتوا دنبال شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات شهرداری تهران در توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران و وجود امکانات قابل توجه، معتقدیم فضای کالبدی در شهر تهران تا حدی کامل شده است.

وی در خصوص آنچه در کالبد شهر تهران مورد توجه ویژه قرار گرفته است، اظهار کرد: در بعد کالبدی نزدیک به دو هزار مسجد در تهران داریم که طبق وعده‌ای که داده ایم در این حوزه، توسعه کالبدی ادامه پیدا می کند که به معنای افزایش روند ساخت مساجد در شهر تهران است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به تعداد قابل توجهی از سینماها در سطح شهر تهران گفت: تعداد سینماها و نگارخانه های شهر قابل قبول است. این در حالی است که در زمینه فضای سبز هم بیش از دو هزار و 200 فضای سبز در شهر تهران داریم که ازاین مجموعه، 13 هزار مورد از آنها بیش از پنج هزار متر مربع وسعت دارند.

امرودی با بیان اینکه تامین فضا و ست های ورزشی مورد نیاز، تا حد قابل قبولی تهیه شده تا در اختیار مردم قرار گیرد، بیان کرد: در 354 محله شهر تهران تماشاخانه ، قرائت خانه و کتابخانه های سرای محلات را داریم و علاوه بر آن، تعداد 380 کتابخانه در سطح تهران داریم که گواهی بر توسعه کالبدی فضاهای فرهنگی شهر تهران است.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه امسال در حوزه فرهنگی و اجتماعی باید بیشتر به محتوا بپردازیم ، در این باره اظهار کرد: کارهای عمرانی حوزه فرهنگی همانند باغ کتاب و پانورامای دفاع مقدس را در دو ماه آینده تکمیل خواهیم کرد، اما تمرکز اصلی بر روی محتوای فرهنگی است و در حال حاضر در تمامی جلسات، نشست‌ها و رویکردها به دنبال راهکارهای مناسب برای استفاده بهینه از محصولات و امکانات موجود در سطح محلات و مناطق شهر تهران هستیم.

انتهای پیام

کد N824418

وبگردی