آفتاب
رئیس جمعیت هلال‌احمر:

طلاب در تبلیغ و اشاعه فرهنگ داوطلبی در کشور نقش مهمی دارند

طلاب در تبلیغ و اشاعه فرهنگ داوطلبی در کشور نقش مهمی دارند

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: آشنایی طلاب با جمعیت و عضویت آنها در هلال‌احمر، فرصت‌های ارزشمندی برای معرفی اهداف و فعالیت های هلال‌احمر در کشور و در اصل تبلیغ، برای ارائه خدمت بهتر فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، دکتر سید امیرمحسن ضیائی عصر پنجشنبه در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری، اظهار کرد: اهداف جمعیت منطبق با دین مبین اسلام بوده و قدم گذاشتن در این راه، عمل در جهت اهداف اسلام است.

وی با اشاره به این که طلاب می‌توانند در تبلیغ و اشاعه فرهنگ داوطلبی در کشور بسیار موثر و کمک حال جمعیت باشند، افزود: بر اساس هماهنگی با حوزه‌های علمیه، می‌توانیم با روزآمد و کارآمد کردن فعالیت‌ها، با استفاده از روحانیت که بیشتر آنها جوان و باانگیزه هستند، کار تبلیغی مشترک انجام داد؛ در این صورت جمعیت می‌تواند حتی تا دورافتاده‌ترین نقاط کشور به مردم کمک کند.

وی با اشاره به افتتاح درمانگاه تخصصی در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر در مواردی که دولت نیاز به کمک در ارائه خدمات داشته باشد، وارد عمل شده و افتتاح این درمانگاه نیز در بوشهر با همین هدف و با کمک حوزه صورت گرفته است.

انتهای پیام

کد N824323

وبگردی