آفتاب
دانشجوی آمریکایی خطاب به جب بوش:

برادرت گروهک تروریستی داعش را به وجود آورد

برادرت گروهک تروریستی داعش را به وجود آورد

یک دانشجوی دختر آمریکایی در جریان سخنرانی نامزد انتخاباتی جمهوریخواهان، «جرج دابلو. بوش» را به وجود آورنده گروهک تروریستی-تکفیری داعش دانست.

به گزارش سرویس بین الملل مهر، روزنامه «هافینگتون پست» نوشت: «جیب بوش» در سخنرانی اخیر خود، با اعتراض یک دختر دانشجوی 19 ساله رشته علوم سیاسی بنام «زید ریچ» مواجه شد. «جیب بوش» برادر کوچک تر «جرج دابلیو بوش» رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا است.
این روزنامه در ادامه افزود: بوش در سخنرانی خود سیاست خارجی «باراک اوباما» رئیس جمهور فعلی آمریکا را بسیار ضعیف و عامل به وجود آمدن داعش دانست. در این هنگام این دانشجوی کم سن و سال بلند شد و خطاب به وی گفت: آقای بوش، اجازه می دهید؟ فراموش کرده اید در دوران برادرتان چند نفر از سربازان آمریکایی بخاطر جنگ های بیهود جان خود را از دست دادند؟ شما نمی توانید آقای اوباما را ملامت کنید زیرا تصمیم رئیس جمهور قبلی، برادر شما، در منحل کردن ارتش سابق عراق باعث شد که گروهک تروریستی داعش به وجود آید، لذا باید گفت برادر شما داعش را به وجود آورد.
نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا که از اظهارات این دختر دانشجو جا خورده بود، سعی کرد آرامش خود را حفظ کند و خطاب به او گفت: ببین، تو می توانی هر طور که مایلی تاریخ را بنویسی اما واقعیت این است که اکنون به دلیل خروج سربازان آمریکایی از عراق، ما دچار بحران شده ایم.

 

کد N824006

وبگردی