آفتاب

هواداران سرخابی ناامید از پر شدن آزادی برای داربی 80

هواداران سرخابی ناامید از پر شدن آزادی برای داربی 80

اکثر هواداران استقلال و پرسپولیس از اینکه ورزشگاه آزادی در داربی 80 پر شود ناامیدند.

چند تن از هواداران سرخ آبی‌ها در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در ورزشگاه آزادی، نظرشان را راجع به داربی 80 ارائه دادند.

* پیمان خسروی و دوستش مسعود از کرج به ورزشگاه آزادی آمده‌اند. آنها معتقدند که داربی 80 با تساوی یک بر یک به پایان می رسد و تک گل پرسپولیس را محمد نوری به ثمر می‌رساند. پیمان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند چند هزار نفر به ورزشگاه بیایند گفت نهایتا 70 هزار نفر برای این بازی به آزادی می‌آیند. این دو نفر دلیل اصلی بحران سرخآبی های پایتخت را مشکلات مدیریتی دو باشگاه قلمداد کردند.

* میثم عباسی و هادی نقی زاده دو طرفدار دیگر پرسپولیس بودند که از شهر قم برای دیدن داربی 80 به تهران آمده‌اند.

میثم معتقد است که پرسپولیس در این بازی 2 بر 1 برنده می‌شود و گل‌های این تیم را طارمی و نوری به ثمر می‌رسانند. اما هادی با قاطعیت از برتری یک بر صفر تیمش صحبت می‌کرد و می‌گفت که بنگر تک گل سرخ ها را به ثمر می‌رساند.

آنها می‌گفتند که نهایتا 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه می روند و از اینکه ورزشگاه پر شود کاملا نا امید بودند. میثم و هادی در ادامه صحبت‌هایشان مشکل اصلی پرسپولیس را در این فصل بحث مدیریتی دانسته و عنوان کردند که عده‌ای با در اوج بودن استقلال و پرسپولیس مشکل دارند.

میثم در پایان صحبت‌هایش با گلایه از بلیت فروشی اینترنتی گفت: در داربی قبل سایت بلیت فروشی نوشته بود که کلیه بلیت‌ها به فروش رفته و به این دلیل ما نتوانستیم به ورزشگاه بیاییم و این در حالی بود که در تصاویر تلویزیونی واضح بود که خیلی از جایگاه‌های مربوط به پرسپولیسی‌ها خالی مانده است.

* علی چراغی به همراه دو دوستش از هواداران استقلال هستند که از دماوند به ورزشگاه آزادی آمده‌اند. آنها معتقدند که استقلال دو بر یک پرسپولیس را شکست می‌دهد و گل های این تیم را شهباززاده و کرار به ثمر می‌رسانند. علی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند چند هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند، گفت: فکر نمی کنم بیشتر از 60 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند. او دلیل افت استقلال را در این فصل مشکل مدیریتی و بد بسته شدن تیم دانست.

* سعید و حسین دو برادری بودند که از منطقه مسعودیه تهران به ورزشگاه آمده‌اند. آنها هم حکم به برتری دو بر یک استقلال می‌دهند و اعتقاد دارند هر دو گل تیمشان را شهباززاده می‌زند. سعید می‌گوید نهایتا 60 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند و دلیل افت این فصل استقلال را شخص قلعه‌نویی می‌داند.

* احمدرضا قاسمی و برادر خردسالش از هواداران استقلال هستند که از فرحزاد به آزادی آمده‌اند. آنها با پرچم آبی و شیپور قرمز تضاد جالبی را ایجاد کرده‌اند و وقتی دلیل این تضاد را پرسیدیم گفتند که بوق متعلق به برادر بزرگشان است که پرسپولیسی است و برای دست خالی نبودن آن را هم آورده‌اند! آنها مطمئن‌اند که حساسیت داربی همچنان بالا است و صد هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند. وقتی نتیجه بازی را خواستند پیش‌بینی کنند گفتند که استقلال دو بر صفر و با گل های عنایتی و ابراهیمی برنده بازی خواهد بود. احمدرضا در پایان صحبت‌هایش دلیل اصلی افت استقلال را رفتن بازیکنان بزرگ مثل تیموریان و رحمتی دانست.

انتهای پیام
کد N823553

وبگردی