آفتاب
رئیس کالج RM پونا هند:

کوه‎های زاگرس در رونق صنعت توریسم نادیده گرفته شدند

کوه‎های زاگرس در رونق صنعت توریسم نادیده گرفته شدند

رئیس کالج RM پونا هند گفت: ایران یکی از مقاصد توریسم است و به‌تدریج ارقام جذب توریسم در آن رو به افزایش بوده اما با این حال مشکلاتی نیز وجود دارد که باید برطرف شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان،«نیتین قورپاده» در کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان، اظهار کرد: کوهستان‌ها و رشته کوه‎های‌ زاگرس در ایران با کوه‎های باریک و بلند در جذب توریسم موثر هستند اما این ظرفیت نادیده گرفته شده است.

وی با بیان این‌که در دو دهه گذشته ایران یکی از مقاصد توریسم بوده است و ارقام جذب توریسم در آن رو به افزایش بوده اما با این حال مشکلاتی نیز وجود دارد که باید برطرف شوند، تصریح کرد: سیستم بانکی نمی‌تواند توریست‌ها را در ایران حمایت کند و از طرفی صنعت حمل و نقل مناسبی نیز در این کشور وجود ندارد.

رئیس کالجRM پونا هند بر ضرورت تسهیل در قوانین صدور ویزا برای سفر به ایران تأکید کرد و ادامه داد: هتل‌ها در ایران کیفیت مناسبی ندارند و رانندگان آموزش‌دیده نیستند، البته این‌ها مشکلات کوچکی هستند که مشکل‌ساز می‌شوند.

قورپاده گفت: ایران یک کشور اسلامی است و از همین‌رو برخی‌ها سختگیرانه برخورد می‌کنند و همین مسأله خود مانع جذب توریسم می‌شود.

وی با اشاره به این‌که با تمرکز بیشتر بر روی بخش صنعت توریسم در ایران می‌توان قدم‌های روبه جلو برداشت، اظهار کرد: ایران باید از ظرفیت توریسم زیارتی و درمانی در راستای رونق گردشگری در این کشور استفاده کند.

رئیس کالج RM پونا هند گفت: بیشتر توریست‌هایی که به ایران می‌آیند چون‌که ایران یک کشور اسلامی است مسلمان هستند و یک سوم آن‌ها نیز از کشورهای اروپایی به این کشور آمده‌اند.

انتهای پیام

کد N823550

وبگردی