آفتاب

توضیح هواپیمایی آتا درباره تاخیر در پروازها: 8 میلیون تومان خسارت و 30 درصد تخفیف دادیم

توضیح هواپیمایی آتا درباره تاخیر در پروازها: 8 میلیون تومان خسارت و 30 درصد تخفیف دادیم

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی آتا پس از انتشار گزارش تاخیر در پروازهای این شرکت در سرویس مشکلات مردم، توضیحاتی را در این باره به خبرگزاری خبرآنلاین ارسال کرده که عینا منتشر می شود:

توضیح شرکت هواپیمایی آتا

باسمه تعالي
هواپیمایی آتا ضمن اظهار تاسف از مشکلات ایجاد شده در پروازهای مورخ 22/02/94، به استحضار ميرساند علت تاخیرات غیر متعارف در پروازهای مورخ 22/02/94 ناشي از خرابی هواپیمای EP-TAQ در مسیر تهران و متعاقب آن در فرودگاه شیراز بوده است که موجب تاخیر انعکاسی پروازهای تهران-شیراز-مشهد-تهران - اهواز-تهران گردیده است. ضمناً هواپیمای پشتیبان این شرکت که مقرر بوده روز گذشته از چک A برگردد بعلت طولانی شدن عملیات فنی حاضر نگردید.
در هنگام تاخیرات علاوه بر اطلاع رسانی به مسافران محترم از طریق سیستم پیامک، نسبت به پذیرایی از آنها در فرودگاههای مختلف اقدام گردیده،
علاوه بر پذیرایی انجام شده توسط کیترینگ آتا اسناد مربوط به هزینه مسافرین محترم بمبلغ بیش از 000/000/80 ريال قابل ارائه می باشد.
همچنین برابر آیین نامه حقوق مسافرین 30% تخفیف بلیت به مسافرین که تاخیرایشان بیشتر از 4 ساعت می باشد اعطا گردید. شایان ذکر است عکس العمل شرکت هواپیمایی آتا در این خصوص فراتر از دستور العمل مصوب هواپیمایی کشوری بوده است.

مهدي عبداله بيانه
معاون بازرگاني

 

 

23231

کد N823142

وبگردی